Με επιτυχία η 1η παιδική ορειβατική εξόρμηση του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καλαμπάκας

0 386

Χθες Κυριακή 14 Απριλίου ο Ε.Ο.Σ.Κ. διοργάνωσε την 1η «Ορειβατική – Τουριστική Εκδρομή» των ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ, τις ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΤΟΥ Α.Σ.ΜΕΤΕΩΡΩΝ,
Στην πεζοπορία συμμετείχαν (μικροί όλων των ηλικιών– από5-6 ετών, έως έφηβοι και Νέοι ), φίλοι ορειβάτες – πεζοπόροι και Γονείς των μικρών παιδιών
– Η συγκέντρωση και αναχώρηση , όλων, έγινε στις 10.45 π.μ από το Γήπεδο της Διάβας. ΔΙΑΔΡΟΜΗ: περπάτημα από το γήπεδο (άφιξη-επιστροφή) προς ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ μέχρι την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Η εξόρμηση διήρκησε 2 ώρες και 20 λεπτά.

Ακολουθήσαμε τον κεντρικό ανηφορικό δρόμο. Η ανάβαση δύσκολη αλλά καταπληκτική. Ξετυλίγονταν μπροστά μας οι στροφές σαν μία ζωγραφιά. Κατά διαστήματα κάναμε μικρές στάσεις και η κούραση μας ως δια μαγείας εξαφανιζότανε αντικρίζοντας την μοναδική θέα της πόλεως Καλαμπάκας.

eosk paid2

Αφήνοντας το βλέμμα και το νου να περιπλανηθεί στο όμορφο τοπίο του Ιερού Χώρου των Μετεώρων θαρρείς ότι βρισκόμαστε στους εξώστες των μοναστηριών, συνεχίζαμε να ανεβαίνουμε με ιδιαίτερα καλή διάθεση μαγεμένη από την ομορφιά της φύσης. Όσο πλησιάζαμε τον στόχο μας η ανάβαση συνεχιζότανε με μεγαλύτερο κουράγιο. Η διαδρομή ολοκληρώθηκε μέχρι το γραφικό εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου σε μία (1) ώρα και 20 λεπτά. Όταν φθάσαμε η ομορφιά της φύσης ήταν απερίγραπτη και ανταμειφτήκαμε όλοι μας από την καταπληκτική θέα, από τις μυρωδιές των λουλουδιών και από τα άγρια βότανα της περιοχής.

eosk paid3

Μετά την δεκαπεντάλεπτη ξεκούραση αναχωρήσαμε για το χωριό Διάβα από το μονοπάτι. Σκεπασμένο με πλατάνια και πουρνάρια. Από μακριά και μέσα από τα ξέφωτα σημεία του μονοπατιού το χωριό Διάβα φαινότανε σαν μια ζωγραφιά να στέκεται υπομονετικά και να μας περιμένει.

eosk paid4

Όταν πλησιάσαμε στις παρυφές του χωριού , διαπιστώσαμε ότι η ομορφιά του χωριού είναι απερίγραπτη και δικαιώνει τους συμπολίτες μας , που επέλεξαν τον τόπο αυτό να κατοικήσουν.

eosk paid5

Η 2η «Ορειβατική – Τουριστική Εκδρομή» των ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ θα γίνει το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής στις 3 Μαΐου 2013: Η Διαδρομή θα είναι στα μονοπάτια των Μετεώρων. Τις ημέρες του Πάσχα ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμπάκας, φιλοξενεί για πέντε ημέρες στην πόλη μας τον Φυσιολατρικό Σύλλογο Χανίων – Κρήτης και θα πραγματοποιήσουμε Κοινές ορειβατικές αναβάσεις.

eosk paid6

Εάν θέλετε να ζήσετε και εσείς μια τέτοια εμπειρία την οποία προσπαθήσαμε όσο το δυνατόν καλύτερα να σας περιγράψουμε, το σίγουρο είναι, ότι θα πρέπει να την ζήσετε από κοντά οι ίδιοι. Ο τρόπος είναι απλός: θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με τα μέλη του Ορειβατικού Συλλόγου, και να τους ζητήσετε να σας ενημερώσουν με ποιον τρόπο μπορείτε να συμμετέχετε σε ανάλογες ορειβατικές εξορμήσεις. Πιστέψτε μου, είναι εντελώς διαφορετικά να το ζήσετε, να το νοιώσετε, από το να σας το περιγράφουμε εμείς.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Ο.Σ.Κ.
ΦΑΜΙΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ

eosk paid7

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.