Ημερίδα για τουριστικές επιχειρήσεις στον Βόλο στις 22 Νοεμβρίου
Μια ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα, αποκλειστικά για το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού στη Θεσσαλία,
Μια ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα, αποκλειστικά για το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού στη Θεσσαλία,
Thessaly Loading!
Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις 22 Νοεμβρίου 2017 στο ξενοδοχείο DOMOTEL XENIA στο Βόλο
Μια ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα, αποκλειστικά για το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού στη Θεσσαλία, αφιερωμένη στη δυναμική του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Καταξιωμένοι εισηγητές από την ελληνική και διεθνή τουριστική βιομηχανία αναλύουν τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing.
Πρόγραμμα Ημερίδας
09:00 – 09:30: Προσέλευση Κοινού – Welcome Coffee – Registration
09:30 – 11:30:Πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά δίκτυα: Στρατηγικές και Τακτικές Μάρκετινγκ στην εποχήτης Ηλεκτρονικής Επανάστασης
Γ. Ζούνη: Διδάκτωρ Τουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς
11:30 – 12:30:Πολύ αργά για να κάνετε διαφήμιση. Ώρα να ξεκινήσετε τομάρκετινγκ
Κ. Καμπάκης: Performance Marketing Director, ForestView
12:30 – 13:15: Light Lunch Break
13:15 – 14:15:ΤοTripadvisorως ένα αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων κ μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας
A.Rufo: CEE Display Sales, TripAdvisor
14:15 -15:15:Σωστός Ταξιδιώτης – Σωστή στιγμή – Σωστό μήνυμα.Hαξία τουDataστον Τουρισμό
Κ. Φρόνιμος: CEO, Global Media
15:15 – 15:30:“MyThessaly” παρουσίαση καμπάνιας
Με έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς, η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού έχει στόχο να προσφέρει εκτενή και πρακτική γνώση στο Digital Marketing.
Μέσα από την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών, την ανάπτυξη της στοχευμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για μεθόδους και τεχνικές που θα τους υποστηρίξουν στην μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ψηφιακής τους στρατηγικής.
Η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού, αποτελεί πρωτοβουλία της «Σύμπραξη του Τουρισμού για τη Θεσσαλία», και υλοποιείται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Σχεδίου Μάρκετινγκ και Αναπτυξιακών Δράσεων, που η Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σχεδίασαν και υλοποιούν με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας.
Δηλώστε συμμετοχή ΕΔΩ