Ηλεκτροκίνηση Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας – Χάνουμε για άλλη μια φορά το τρένο;
Όπως έγινε γνωστό στον Θεσσαλικό τύπο, εγκρίθηκε πρόσφατα από το Περιφερειακό Συμβούλιο η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας.
Όπως έγινε γνωστό στον Θεσσαλικό τύπο, εγκρίθηκε πρόσφατα από το Περιφερειακό Συμβούλιο η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας.
Όπως έγινε γνωστό στον Θεσσαλικό τύπο, εγκρίθηκε πρόσφατα από το Περιφερειακό Συμβούλιο η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας.
Ο περιφερειάρχης κ. Αγοραστός μάλιστα δεσμεύτηκε ότι θα βρεθούν τα απαιτούμενα κονδύλια για την ηλεκτροκίνηση και της γραμμής Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας.
Πέραν όμως από τις κατά καιρούς δεσμεύσεις, είναι γεγονός ότι το έργο της ανατολικής Θεσσαλίας το οποίο μέχρι ένα χρόνο πριν ήταν μελετητικά λιγότερο ώριμο από το αντίστοιχο της δυτικής έχει προχωρήσει αρκετά σε αντίθεση με το έργο της περιοχής μας, το οποίο παραμένει στάσιμο και καθυστερεί αδικαιολόγητα. Πριν πέντε μήνες σε απάντηση του αρμόδιου υπουργού κ. Κωστή Χατζηδάκη που δόθηκε στη βουλή αναφερόταν ότι για την ολοκλήρωση της ΜΠΕ για τη δυτική Θεσσαλία έπρεπε να παραταθεί η σύμβαση του μελετητή και να βρεθεί χρηματοδότηση. Έκτοτε δεν έγινε γνωστό τίποτα σχετικό. Επίσης ο κ. υπουργός είχε δεσμευτεί ότι η ολοκλήρωση των μελετών και η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης θα ολοκληρωνόταν εντός του 2013.
Το ερώτημα που ανακύπτει είναι αν εξακολουθούν πράγματι να ισχύουν οι δεσμεύσεις αυτές.
Καλούμε τους βουλευτές της δυτικής Θεσσαλίας, τους παράγοντες της αυτοδιοίκησης και τα πολιτικά κόμματα να ενεργοποιηθούν προκειμένου να υλοποιηθούν οι κυβερνητικές δεσμεύσεις και να μην μείνουν για άλλη μια φορά απλά ευχολόγια καθιστώντας την περιοχή μας, όπως συνήθως γίνεται, φτωχό συγγενή της περιφέρειας.