Ερώτηση Σκρέκα για τη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Καλαμπάκας

Ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε ο Βουλευτής Π.Ε. Τρικάλων της Ν.Δ. κ. Κώστας Σκρέκας αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Βόλου-Καλαμπάκας».

0 398

Ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε ο Βουλευτής Π.Ε. Τρικάλων της Ν.Δ. κ. Κώστας Σκρέκας αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Βόλου-Καλαμπάκας».

Ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε ο Βουλευτής Π.Ε. Τρικάλων της Ν.Δ. κ. Κώστας Σκρέκας αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής «Βόλου-Καλαμπάκας».

Συγκεκριμένα αναφέρει:

«Ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος ιστορικά συνέβαλλε στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας. Από την ίδρυση του ακόμα τον 19ο αιώνα υπήρξε πρότυπο κατασκευής και χρηματοδότησης. Μια από τις ιστορικές γραμμές ήταν η σύνδεση Βόλου- Καλαμπάκας. Τα τελευταία χρόνια η συγκεκριμένη γραμμή έπαψε να λειτουργεί με συνέπεια να «ακρωτηριάζεται» ο θεσσαλικός σιδηρόδρομος και να εντείνεται σιδηροδρομική απομόνωση του Βόλου.

Οικονομικοί παράγοντες αλλά και παράγοντες του θεσσαλικού σιδηροδρόμου με επιχειρήματα υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη σύνδεση μπορεί να αναβιώσει σήμερα χωρίς αξιοσημείωτο οικονομικό κόστος και χωρίς επιπλέον προσωπικό. Πιο συγκεκριμένα η αμαξοστοιχία του πρωινού δρομολογίου 590 ξεκινάει από την Καλαμπάκα με τελικό προορισμό τη Λάρισα όπου παραμένει σε στάση για πολλές ώρες προκειμένου να εκτελέσει το απογευματινό δρομολόγιο Λάρισα – Καλαμπάκα. Χωρίς καμία επιβάρυνση της γραμμής και των υπολοίπων δρομολογίων, χωρίς επιπλέον προσωπικό το συγκεκριμένο δρομολόγιο είναι εφικτό να τερματίζει στο Βόλο.

Πρόκειται για δρομολόγιο το οποίο παρουσιάζει τουριστικό ενδιαφέρον αφού συνδέει τους τουριστικούς προορισμούς Βόλου- Πηλίου και Μετεώρων αλλά και οικονομικό και κοινωνικό ενδιαφέρον αφού οι ενδοθεσσκαλικές μετακινήσεις είναι αυξημένες. Επίσης, η αναβίωση του συγκεκριμένου δρομολογίου θα επανέφερε το θεσσαλικό σιδηρόδρομο σε πλήρη λειτουργία κα θα αναβάθμιζε το σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου ο οποίος εκτός από το ιστορικό και οικονομικό ενδιαφέρον διαθέτει το δεύτερο μεγαλύτερο εργοστάσιο του ΟΣΕ στην Ελλάδα.

Η Δυτική Θεσσαλία είναι ανάγκη να συνδεθεί για προφανείς λόγους με το μοναδικό στην περιοχή εμπορικό λιμάνι του Βόλου. Επιπλέον, ο Βόλο με τη λήψη μιας τέτοιας απόφασης θα αποκτήσει χωρίς κόστος ένα ακόμη καθημερινό δρομολόγιο με το σιδηροδρομικό κόμβο της Λάρισας.
Κατόπιν τούτων,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Εάν προτίθεται να εξετάσει το ενδεχόμενος της έναρξης και λειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης Βόλου – Καλαμπάκας, αποκαθιστώντας το ακρωτηριασμένο, θεσσαλικό, σιδηροδρομικό δίκτυο.

Κωνσταντίνος Θ. Σκρέκας
Βουλευτής Π.Ε. Τρικάλων».

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr