Επιστημονική Ημερίδα για τους Διευθυντές-ριες των Δημοτικών Σχολείων της Θεσσαλίας
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας,
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας,
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, με αφορμή την έναρξη του νέου σχολικού έτους, διοργάνωσε Επιστημονική Ημερίδα για τους Διευθυντές-ριες των τεσσάρων νομών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.
Η Ημερίδα είχε ως θέμα τη Διοικητική και Παιδαγωγική Ηγεσία στο Σύγχρονο Σχολείο και πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2017, στη Λάρισα. Συμμετείχαν η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, η Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Θεσσαλίας, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωπος του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, νομικοί, Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές-ριες των σχολικών μονάδων της Θεσσαλίας.
Το συντονισμό της επιστημονικής συνάντησης και τα δύο Προεδρεία η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Ελένη Αναστασοπούλου εμπιστεύτηκε στην Προϊσταμένη Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Θεσσαλίας κ. Παρασκευή Αγαπητού και στον πρώην Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Θεσσαλίας και νυν Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Τρικάλων κ. Χρήστο Μπουλούμπαση.
Στο πρώτο μέρος της Ημερίδας οι Διευθυντές-ριες των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για θέματα Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης, για το ρόλο του Διευθυντή στην εύρυθμη λειτουργία του σύγχρονου σχολείου και τις σύννομες πρακτικές Δημόσιας Διοίκησης.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάστηκαν ζητήματα παιδαγωγικής καθοδήγησης και συνεργασίας των Διευθυντών-ριών των σχολικών μονάδων με τους Σχολικούς Συμβούλους, οι θεμελιώδεις διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και δόθηκαν κατευθύνσεις για θέματα καθημερινής λειτουργίας του Σχολείου.
Η Επιστημονική Ημερίδα έκλεισε με γόνιμη συζήτηση, τοποθετήσεις, προτάσεις και συμπεράσματα από τους Διευθυντές-ριες των σχολείων.