ΕΠΑΛ Καλαμπάκας – Στην Κρήτη η πενθήμερη εκδρομή

Αναδημοσίευση από το περιοδικό “Καλαμπάκα city”: Από τα πρώτα σχολικά μας χρόνια όλα τα παιδιά ανυπομονούμε για ένα πράγμα: την πενθήμερη εκδρομή της Γ’ Λυκείου.

0 446

Μια εκδρομή την οποία σκεφτόμαστε συνέχεια και καθώς γνωρίζουμε πως είναι η τελευταία, πασχίζουμε για ένα άριστο αποτέλεσμα.

Έτσι και η Γ’ Λυκείου του ΕΠΑ.Λ. Καλαμπάκας.

Επενδύσαμε στον κουμπαρά των αναμνήσεών μας, πραγματοποιώντας μετά κόπων την πενθήμερη εκδρομή μας στην Λεβεντογέννα Κρήτη.

Την Δευτέρα 2 Απριλίου ξεκίνησε το μαγευτικό μας ταξίδι με προορισμό το όμορφο νησί της Κρήτης. Όλα τα παιδιά ήμασταν χαρούμενοι και ανυπόμονοι να ζήσουμε αυτή την εμπειρία. Φτάσαμε στην Αθήνα και κατευθυνθήκαμε στο λιμάνι, όπου μπήκαμε στο πλοίο και ξημερώματα Τρίτης φτάσαμε στα όμορφα Χανιά. Εκεί επισκεφθήκαμε τους Τάφους των Βενιζέλων και στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στις ομορφιές των Χανιώτικων δρόμων.

Μετά την διανυκτέρευσή μας στα Χανιά, την Τετάρτη ξεκινήσαμε για το Ηράκλειο. Στη διαδρομή μας επισκεφθήκαμε τη γραφική πόλη του Ρεθύμνου, όπου μας συνεπήρε η απλότητα και η ομορφιά του, περπατήσαμε στα πλακόστρωτα σοκάκια του, θαυμάσαμε την παραδοσιακή αρχιτεκτονική του, κάναμε βόλτα στα μαγαζιά του, είδαμε τις ομορφιές του και πραγματικά ενθουσιαστήκαμε. Στο τέλος αυτής της ημέρας φτάσαμε στο Ηράκλειο.

Την Πέμπτη το πρωί ξεκινήσαμε από το Ηράκλειο με προορισμό τον Άγιο Νικόλαο. Ενώ περνούσαμε από τα άγρια και γραφικά βουνά της Κρήτης, κάπου εκεί ανάμεσα δέσποζε επιβλητικό και συνάμα τόσο απλό το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου του Σεληνάρη, όπου το επισκεφθήκαμε και νιώσαμε μια γαλήνη να μας διαπερνά. Φτάνοντας στον τελικό προορισμό μας, την πόλη του Αγίου Νικολάου, κάναμε βόλτα στην παραλία του και στα όμορφα δρομάκια του, είδαμε την περίφημη λίμνη του Αγίου Νικολάου γύρω από την οποία είναι χτισμένο το κέντρο της πόλης και της οποίας λίμνης το βάθος είναι άγνωστο μέχρι και σήμερα.

Στην επιστροφή μας προς το Ηράκλειο, περάσαμε από την Ελούντα και κατευθυνθήκαμε στο γραφικό χωριό της, την Πλάκα. Εκεί είδαμε τη Σπιναλόγκα το λεγόμενο νησί των λεπρών. Στην Πλάκα καθίσαμε σε μια γραφική ταβέρνα με θέα το «νησί» και γευματίσαμε.

Την Παρασκευή, η τελευταία μας μέρα στην Κρήτη, επισκεφθήκαμε τον Αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού και στη συνέχεια απολαύσαμε τις ελεύθερες ώρες που είχαμε στο Ηράκλειο, μέχρι να έρθει η ώρα για να μπούμε στο πλοίο και να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής γεμάτοι όμορφες αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για όλη μας τη ζωή.

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους καθηγητές μας οι οποίοι μας συνόδεψαν σε αυτή την εκδρομή και συνέβαλλαν στο να περάσουμε τόσο όμορφα οι:

Ζελενίτσας Ιωάννης, Πάσχος

Κων/νος, Τσουρλή Ειρήνη και

Πέτρου Κατερίνα.

Ιδιαίτερα να ευχαριστήσουμε τον

Διευθυντή του σχολείου μας

κ. Αλμπάνη Χρήστο για τη διαρκή προσπάθειά του και την αμέριστη βοήθειά του για την πραγματοποίηση της εκδρομής μας, καθώς και όλους όσους συνέβαλλαν και μας στήριξαν σε αυτήν μας την προσπάθεια.

Της Χαράς Παπανικολάου

Αναδημοσίευση από το περιοδικό “Καλαμπάκα city” no 47 τεύχος Μαϊου.

epal 2

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.