Εντυπώσεις τη Ο.Λ. Καλαμπάκας από την ανάβαση στο Κράτσοβο

Με τα Ι.Χ. Αυτοκινητά μας ξεκινήσαμε για Κράτσοβο από Πεύκη στα 1564μ. την Κυριακή στις 17 Απριλίου με την Ο.Λ.Κ. Καλαμπάκας.

0 401

Κάναμε περίπου μισή ώρα να φτάσουμε, διασχίσαμε μέσα το χωριό Πεύκη και φτάσαμε στις κατασκηνώσεις όπου ήταν το σημείο εκκίνησης. Προετοιμαστήκαμε κατάλληλα και ξεκινήσαμε την Ανάβαση μέσα από τα πεύκα.

Το βουνό είχε απίστευτη θέα όπου έβλεπες απέναντι τα χωριά Ματονέρι, ελάχιστα το Αμπελοχώρι, την Παναγία τη γέφυρα της Εγνατία Οδού κ.α.
Το τοπίο καταπράσινο γεμάτο άγριες φράουλες, πανσεδάκια, σαλέπι και πολλά αγριολούλουδα.

Λίγο πριν την κορυφή αντικρίσαμε χαμηλά τα χωριά Αγναντιά, Ξηρόκαμπο, το φαράγγι και αριστερά τη Βασιλίτσα. Φτάνοντας στην κορυφή είχε απεριόριστη θέα την απολαύσαμε, και ξεκουραστήκαμε για μισή ώρα.

Σιγά σιγά πήραμε το δρόμο της επιστροφής με σύμμαχο το δυνατό ήλιο την έντονη ζέστη που όσο περνούσε η ώρα δυνάμωνε πολύ.

Εύχομαι να πατήσουμε και άλλες κορυφές!!!

Πάντα ψηλά!!!

Για την Ο.Λ. Κ ( έγραψε η Δέσποινα )

P4170546P4170549P4170553P4170559P4170578P4170594P4170610

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.