Έντονη η παρουσία των Τρικαλινών Μαθηματικών 30ο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Καρδίτσα

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) το περασμένο τριήμερο (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) διοργάνωσε στη διπλανή μας Καρδίτσα

0 415

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) το περασμένο τριήμερο (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) διοργάνωσε στη διπλανή μας Καρδίτσα

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ) το περασμένο τριήμερο (Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή) διοργάνωσε στη διπλανή μας Καρδίτσα με μεγάλη επιτυχία το 30ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας. Τίτλος του ήταν «Τα Μαθηματικά στην Εκπαίδευση στην Τεχνολογία και στην Κοινωνία».

Οι εγγεγραμμένοι σύνεδροι ανήλθαν στα 800 άτομα, ενώ μαζί με τους συνοδούς προσήλθαν στην ευρύτερη περιοχή μας περίπου 2500 επισκέπτες. Η επταμελής Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Ν. Τρικάλων της ΕΜΕ συμμετείχε ενεργά καθώς όλοι τους ήταν μέλη της Τοπικής Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου. Εισέπραξαν τις ευχαριστίες των διοργανωτών για την ουσιαστική συμπαράσταση και την προσφορά της εμπειρίας τους, μιας που το 21ο συνέδριο του 2004 είχε διοργανωθεί στα Τρίκαλα.

Από το νομό μας συμμετείχαν και παρακολούθησαν αυτό το αρκετά ενδιαφέρον πανελλήνιο συνέδριο πενήντα Μαθηματικοί. Διοργανώθηκαν δύο στρογγυλά τραπέζια με τα εξής θέματα προς συζήτηση: Α) «Προοπτική και κατεύθυνση στα Μαθηματικά για νέους επιστήμονες», Β) «Μαθηματική Παιδεία στο Λύκειο και σύνδεσή της με τις εξετάσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». Πραγματοποιήθηκαν οκτώ κεντρικές ομιλίες από τους ακόλουθους Καθηγητές Πανεπιστημίων της χώρας: Ιωάννη Αντωνίου, Απόστολου Γιαννόπουλου, Νικόλαου Παπαναστασίου, Νίκου Χριστοδουλάκη, Μάνου Δανέζη, Βασιλικής Φαρμάκη, Δημήτριου Πουλάκη και Σταύρου Παπασταυρίδη.

Οι σύνεδροι παρακολούθησαν αρκετές διαλέξεις – εισηγήσεις αντίστοιχων εργασιών. Αυτές βασίστηκαν στις ακόλουθες τέσσερις βασικές θεματικές ενότητες: Α) Καινοτόμες εφαρμογές των μαθηματικών στην τεχνολογική ανάπτυξη, στην οικονομία και στις κοινωνικές επιστήμες, Β) Βασική μαθηματική έρευνα στα θεωρητικά και εφαρμοσμένα μαθηματικά, Γ) Αλληλεπίδραση της διδακτικής των μαθηματικών με την εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών, την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας, τις μαθησιακές δυσκολίες και τις ειδικές ικανότητες και Δ) Η Ευκλείδεια γεωμετρία στην εκπαίδευση και στην κοινωνία.

Από τα Τρίκαλα, υπήρξε η παρουσία τριών εισηγητών – ομιλητών. Ο Δημήτριος Ντρίζος, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών, παρουσίασε την εργασία: «Μια πρόταση διδακτικής αξιοποίησης διερευνητικών ερωτημάτων και ανάπτυξης μαθηματικού προβλήματος στο πλαίσιο της επαγωγικής συλλογιστικής».

Ο Στέλιος Αμπράζης, Μαθηματικός και Πρόεδρος του Παραρτήματος Τρικάλων της ΕΜΕ και ο Αριστείδης Λυμπίκης, Μαθηματικός και Ειδικός Γραμματέας του Παραρτήματος Τρικάλων της ΕΜΕ, ανέπτυξαν δύο ομιλίες αντίστοιχων εργασιών.

Η μία με τίτλο «Διδασκαλία Εφαπτομένης και Παραγώγου Συνάρτησης με Μαθηματικό Λογισμικό» και η δεύτερη, «Η ανακάλυψη της Ασυμμετρίας από τον Ίππασο τον Μεταποντίνο». Οι προαναφερόμενοι είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος του Μαθηματικού Αθηνών.

Το επόμενο, 31ο συνέδριο, θα διοργανωθεί σε ένα χρόνο στη Βέροια, την πρωτεύουσα του νομού Ημαθίας.

math3math4math5math6math7math8

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr