Εκδρομή στην Κέρκυρα πραγματοποίησε το 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας

Την τριήμερη εκδρομή μας στην Κέρκυρα πραγματοποιήσαμε οι μαθητές της Γ’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας από 15 έως 17 Απριλίου 2016.

0 439

Όλη τη χρονιά περιμέναμε αυτήν την ονειρεμένη εκδρομή, ανάπαυλα απ’ τα μαθήματα και ευκαιρία να γνωρίσουμε αυτό το ελληνικό νησί. Όταν λοιπόν έφθασε επιτέλους η ώρα, η χαρά μας ήταν απερίγραπτη και η ανυπομονησία μας ακόμη μεγαλύτερη. Αναχωρήσαμε το πρωί της Παρασκευής από Καλαμπάκα για Ηγουμενίτσα όπου πήραμε το πλοίο για Κέρκυρα.

Μετά την αποβίβασή μας επισκεφθήκαμε την πόλη για φαγητό, όπου έγινε και η πρώτη περιήγησή μας στα καντούνια και στη διάσημη Πλατεία Λιστόν. Πρωτόγνωρη εμπειρία για τους περισσότερους από εμάς και με άριστες τις πρώτες εντυπώσεις.

Στη συνέχεια φτάσαμε στην περιοχή της Παλαιοκαστρίτσας και στο μοναστήρι της Παναγίας, όπου η μοναδική θέα μας αποζημίωσε για την όποια κούραση αισθανθήκαμε. Ακολούθησε άφιξη στο ξενοδοχείο και το βράδυ στην πόλη για φαγητό και βόλτες. Τη δεύτερη μέρα επισκεφθήκαμε το Αχίλλειον, την εκκλησία της Παναγίας της Βλαχέρνας διασχίζοντας το στενό πέρασμα μέσα στη θάλασσα για να φτάσουμε στο νησάκι της. Μετά, επίσκεψη στην τοποθεσία Κανόνι και στο κτήμα του Μον Ρεπό. Ξανά στην πόλη για φαγητό και βόλτες.

Στη συνέχεια ξενοδοχείο και ξεκούραση και έτοιμοι για τη βραδινή ψυχαγωγία. Την Κυριακή ανεβήκαμε μέχρι την κορυφή του παλιού φρουρίου, θαυμάζοντας από ψηλά όλη την ομορφιά του νησιού. Μετά την κατάβασή μας ξεναγηθήκαμε στο μουσείο Ασιατικής Τέχνης. Τέλος, πήγαμε για προσκύνημα στο λείψανο του Αγίου Σπυρίδωνα στον ομώνυμο ιερό ναό.

Και έφθασε η ώρα την αναχώρησης για το λιμάνι.

Μετά την άφιξή μας στην Ηγουμενίτσα, συνεχίσαμε για Ιωάννινα για μια τελευταία στάση και το βράδυ της Κυριακής επιστρέψαμε στην πόλη μας, γεμάτοι από εντυπώσεις και με την υπόσχεση κάποια μέρα να ξαναγυρίσουμε. Ο Γ. Σεφέρης γράφει “όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει”. Ας μας επιτρέψει ο ποιητής παραφράζοντάς τον να πούμε κι εμείς “όπου και να ταξιδέψω βλέπω την Ελλάδα να είναι ευλογημένη”.

Ευχαριστούμε θερμά τις συνοδούς καθηγήτριες κ. Μέλλιου Παρασκευή και κ. Βουλγαρίδου Χριστίνα. Ιδιαίτερα όμως ευχαριστούμε τον Διευθυντή μας κ. Πασχάλη Νικόλαο που μας συνόδευσε με υπομονή και αγάπη χωρίς να μας χαλάσει κανένα χατίρι.

Οι μαθητές της Γ’ τάξης του 2ου Γυμνασίου

33imeri2gym 00133imeri2gym 00233imeri2gym 00333imeri2gym 00433imeri2gym 00533imeri2gym 00733imeri2gym 00833imeri2gym 00933imeri2gym 01033imeri2gym 01133imeri2gym 01233imeri2gym 01333imeri2gym 01433imeri2gym 01533imeri2gym 01633imeri2gym 01733imeri2gym 01833imeri2gym 019

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.