Διευκρίνηση στο άρθρο «Πολιτική αυτοκινήτου – Τέλη κυκλοφορίας» του Θανάση Σιούτα

0 341

Στο δημοσιευθέν άρθρο με τον τίτλο «Πολιτική αυτοκινήτου – Τέλη κυκλοφορίας» (του Αθανασίου Σιούτα), εκ παραδρομής δεν επισημάνθηκε Απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία λέει ότι για επιβατικά αυτοκίνητα, τα οποία ταξινομούνται για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ/ΕΟΧ από την 1η Ιανουαρίου 2021 και μετά θα υπολογίζονται με βάση τις τιμές εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο, σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP), και μάλιστα στον πίνακα των ρύπων τα μέχρι 122 γρ./χιλ., έχουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Κακώς παραλείφθηκε, γιατί με την απόφαση της Ε.Ε. νομιμοποιούνται οι διαφημιστικές καμπάνιες.

Αυτό όμως, δεν αλλάζει την ουσία της γενικότερης εικόνας του άρθρου, γιατί ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που πληρώνει πεντακόσια ή χίλια ευρώ τέλη κυκλοφορίας, για αυτοκίνητο που αγοράσθηκε μετά το 2006, εν αντιθέσει με εκείνον, που έχει την οικονομική ευχέρεια να αγοράσει καινούριο με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ούτως ή άλλως αποτελεί πρόκληση.

Θανάσης Σιούτας: Πολιτική Αυτοκινήτου – Τέλη Κυκλοφορίας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.