Διαμαρτυρία συλλόγου γονέων Γενικού Λυκείου Καλαμπάκας

1 2.197

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ

ΠΡΟΣ: Διεύθυνση ΔΕ Τρικάλων, Περιφερειακη Διεύθυνση ΔΕ & ΠΕ Θεσσαλίας

 

Στιγμές της ανέμελης εφηβείας έχουν σταθεί πολύ μακριά από τους σημερινούς μαθητές. Η έννοια της ατομικής και κοινωνικής ευθύνης τους “πυροβολεί” από παντού. Ένας συνεχείς θόρυβος γύρω από την έννοιά της. ΕΥΘΥΝΗ. Ακούγεται πολύ ηχηρό. Προσπαθούν κι αυτά να μεγαλώσουν στο άγγιγμά της, μεγαλώνουν μαθαίνοντας από τα παραδείγματα που φέρουν οι γηραιότεροι από αυτούς. Άλλα πως θα ακολουθήσουν αυτήν την έννοια από τη στιγμή που δεν την βιώνουν στην καθημερινότητά τους;

Δεν θέλουμε να θίξουμε κανένα αλλά θεωρούμε πραγματικά παράλογο το γεγονός που λαμβάνει χώρα στο σχολείο μας τώρα, αρχές Οκτώβρη. Επιτρέψτε μου να σας το παρουσιάσω:

Στο  Γενικό Λύκειο Καλαμπάκας, η Β΄  Λυκείου αριθμούσε τέσσερα τμήματα (4) σε σύνολο 82 μαθητών. Μετά την αποχώρηση δυο παιδιών για να συνεχίσουν την φοίτησή τους στο ΕΠΑΛ Καλαμπάκας , μας υποχρεώνουν να δημιουργήσουμε για τη Β΄ Λυκείου τρία τμήματα αντί για τέσσερα αφού ο αριθμός των παιδιών από 82 μειώθηκε στα 80. Αυτό μπορεί να είναι νόμιμο αλλά θεωρούμε ως Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων πως δεν είναι ηθικό και πρέπον στις νέες συνθήκες που περνά η χώρα μας, η πόλη μας αλλά και η νεολαία της εφηβικής ηλικίας. Που μέσα σε αυτό το γεγονός παρουσιάζεται η έννοια της ευθύνης;

Εκτός από τον προφανή λόγο της πανδημίας που στρέφεται γύρω από τα παιδιά και με αυτή την απόφαση τα θέτει σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο, αφού θα είναι μαζί στοιβαγμένα (επιτρέψτε μου τον όρο) σε μια αίθουσα που ούτε τα μισά δεν χωράει, υπάρχουν κι άλλα επιχειρήματα από πλευρά μας ώστε να κατανοήσετε πλήρως το άτοπο της απόφασής σας.

Αρχικά, εκτός από τη δύσκολη διαδικασία της προσαρμογής τους στο σχολικό περιβάλλον, μετά από μία χρονιά που πέρασαν καθισμένα στην αναπαυτική καρέκλα του γραφείου τους, τώρα καλούνται μέσα σε ένα μήνα αρκετά από αυτά να αλλάξουν ξανά συμμαθητές και το κυριότερο απ’ όλα καθηγητές. Φυσικά όλοι γνωρίζουμε πως η διαδικασία γνωριμίας και “χημείας” με τον καθηγητή είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και πρέπει οι μαθητές να την επαναλάβουν ξανά από την αρχή. Επίσης, θα πρέπει να γίνει γενική ανακατανομή των τμημάτων στις αίθουσες, μια κατάσταση που επηρεάζει και τα παιδιά της Γ’ τάξης καθώς κι αυτά με τη σειρά τους  προσπαθούν μέσα σε αυτήν την ανεμοθύελλα που έχει προκαλέσει ο ιός να σταθούν στα πόδια τους και να χαράξουν το μέλλον τους. Να σημειωθεί πως αυτή η γενική ανακατανομή χρήζει απαραίτητη αφού η πλειονότητα των αιθουσών του σχολείου είναι μικρού μεγέθους για τα ενυπάρχοντα τμήματα. Ακόμη, η πολιτεία αυτές τις μέρες των παραμονών της εθνικής μας επετείου, σκέφτεται αν φέτος θα μπορέσουμε να τιμήσουμε τους ήρωές μας προβαίνοντας στην καθιερωμένη παρέλαση με το μέλλον αυτού του τόπου, τα παιδιά μας. Πώς μια τέτοια απόφαση που πρόκειται για εξωτερικό χώρο παίρνεται μετά από ώρες συζητήσεων και συσκέψεων και η απόφαση για την κατάσταση κινδύνου που θα μπουν τα παιδιά μας αποτελεί ένα απλό διαδικαστικό ζήτημα;

 

 

Εκθέτοντας τις απόψεις μας, παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

Με τιμή

το Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Γενικού Λυκείου Καλαμπάκας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

  1. Βασίλειος Παππάς λέει

    Το αντίστοιχο επιβάλλεται και στο 1 Γυμνάσιο Καλαμπάκας. Τα τρία τμήματα της β΄ Γυμνασίου συμπτύσσονται σε δύο των 27 και 26 μαθητών καταστρατηγώντας κάθε πρωτόκολλο προστασίας από την πανδημία. Σημειωτέον στις αίθουσες λόγω επάρκειας θρανίων οι μαθητές και μαθήτριες κάθονται ανά ένας/μια.
    Βασίλειος Παππάς

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr