«Η σύγχρονη αποστασία» – Γέροντος Αθανασίου Αγιομετεωρίτου
Μετά την επίσκεψη του “πρώτου” Πάπα στην Αθήνα επί Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου πολλά και φοβερά συμβαίνουν στην πατρίδα μας.
Μετά την επίσκεψη του “πρώτου” Πάπα στην Αθήνα επί Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου πολλά και φοβερά συμβαίνουν στην πατρίδα μας.
Μετά την επίσκεψη του “πρώτου” Πάπα στην Αθήνα επί Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου πολλά και φοβερά συμβαίνουν στην πατρίδα μας.
Του Δημήτρη Τσεργούλα
Τόσο ο οικονομικός αποκλεισμός της Ελλάδας από τις διεθνείς χρηματαγορές όσο και η απαξίωση της ελληνορθόδοξης παράδοσης δείχνουν ότι οδεύουμε σε μια σύγχρονη αποστασία.
“Τον πάπα να καταράστε. Αυτός θά’ ναι η αιτία”, έλεγε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.
Ο Αγιομετεωρίτης “φύλακας” Αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Αναστασίου πολύ έγκαιρα ως ηγούμενος της Ι.Μ. Μ. Μετεώρου με έκτακτες εκδόσεις, όπως το περιοδικό «ΕΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙ», επισήμανε τους κινδύνους που ελοχεύουν τα ανοίγματα με τον παπισμό και τον οικουμενισμό.
Ο Πάπας άλλωστε είναι ο πνευματικός καθοδηγητής της Ευρωπαϊκής και Αμερικανικής πολιτικής ηγεσίας η οποία ελέγχεται από τους παγκοσμιοκράτες εβραιοσιωνιστές.
Ο Αγιομετεωρίτης Γέροντας Αθανάσιος με τις πολλές και ουσιαστικές του παρεμβάσεις κόντρα στην εξουσιομανία, τον φαρισαϊσμό και την υποκρισία πολλών πνευματικών, σήμερα κρατά ψηλά τη σημαία του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας.
Στο αποκαλυπτικότατατο περιοδικό «Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΩΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ», που κυκλοφορεί και στο διαδίκτυο μεταξύ των άλλων αναφέρει για τη “σύγχρονη αποστασία”:
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ
Aρκεί νά παρατηρήσει κανείς, έστω και έπιφανειακά, τήν σύγχρονη πραγματικότητα γιά νά άντιληφθεΐ τό μέγεθος της άποστασίας της έποχής μας, γιά νά άντιληφθεΐ ότι ζοϋμε σέ άποκαλυπτικούς καιρούς.
Ό Απόστολος Παϋλος στην Β’ πρός Θεσσαλο-νικείς έπιστολή του μας πληροφορεί ότι δεν θά έλθει ή Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου «έάν μή έλϋη ή αποστασία πρώτον και άποκαλυφϋη ό ανϋρωπος της αμαρτίας, ό υιός της απώλειας» (Β’ Θεσ. 2, 3-4), Οί σύγχρονες θρησκευτικές, κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές έξελίξεις καί όλα όσα διαδραματίζονται τόσο σέ έθνικό όσο καί σέ παγκόσμιο έπίπεδο συντείνουν στην άναφορά αύτή.
Καθώς ή άνθρωπότητα παρακολουθεί καθημερινά μέ προβληματισμό καί άγωνία τό σκηνικό πολέμου πού διαμορφώνεται στην Μέση Ανατολή· καθώς βιώνει έμβρόντητη καί τρομαγμένη τήν φρίκη τοϋ τυφλοϋ φανατισμού καί της άνείπωτης βίας των τρομοκρατικών κτυπημάτων· καθώς θρηνεί έκατοντάδες χιλιάδες θύματα σέ άναρίθμητες συρράξεις άνά τήν οικουμένη καθώς έρχεται άντιμέτωπη μέ τήν δυστυχία, τόν πόνο, τήν άνέχεια, τήν καταπίεση καί τήν έκμετάλλευση σέ κάθε γωνιά της γης καθώς βιώνει τήν έκρίζωση έκατομμυρίων άνθρώπων άπό τις πατρογονικές τους εστίες, τόν διωγμό, τήν μετανάστευση, τήν προσφυγιά, τήν άπώλεια, τούς πνιγμούς άκόμη καί μικρών παιδιών, δέν παύει νά άναφύεται άπό όλους τό έρώτημα: ποιοι καί γιατί τά προκαλούν όλα αΰτά;
Ποιοι είναι οί ύπεύθυνοι γιά τις έκατόμβες τών θυμάτων, τούς ποταμούς τοϋ αϊματος, τήν άπώλεια έκατομμυρίων άθώων φυχών;
Τί είναι αύτό πού γέννα αύτή τήν παράφορη έπιθυμία ήγεμονίας, έξουσιαστικότητας, καταδυνάστευσης καί έπιβολής; Τί τροφοδοτεί τήν άκόρεστη εκζήτηση της έπίγειας δόξας, τοϋ άθέμιτου πλουτισμού, τοϋ άκρατου άνταγωνι- σμοϋ, της έκμετάλλευσης, της σήψης, της ήθι- κής κατάπτωσης καί άποκτήνωσης, της άναλγη- σίας καί της έωσφορικής διαστροφής πού χαρακτηρίζουν τούς κοσμοκράτορες τών ή μερών μας;
Τά λόγια τοϋ Εύαγγελιστή ‘Ιωάννη ήχοΰν πιό έπίκαιρα άπό ποτέ: «πάν πνεύμα ό μή όμολογει τόν Ίησουν Χριστόν έν σαρκί έληλυθότα, έκ τοϋ Θεοϋ ούκ εστί καί τοϋτό έστι τό τοϋ αντίχριστου ο άκηκόατε ότι έρχεται, καί νυν έν τω κόσμω έστίν ήδη» (Α’ Ίω. δ’, 3), καθώς έπίσης «ό αντίχριστος έρχεται, καί νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν· όθεν γινώσκομεν οτι έσχάτη ώρα έστίν» (Α’ Ίω. β’, 18-19).
Τό ιερό βιβλίο της Άποκαλύψεως μας προειδοποιεί σαφώς γιά τό πνεϋμα άλλοίωσης καί διάβρωσης πού θά προηγηθεί της έλεύσεως τοϋ Αντίχριστου, πού θά λειτουργήσει προδρομικά στήν κυριαρχία του. Οί «άντίθεες δυνάμεις» έργο τους έχουν, μέ τήν έκκοσμίκευση, τήν προσκόλληση, τήν έξάρτηση καί τήν ύποδούλωση τών πιστών στήν εύδαιμονία τών υλικών άγαθών καί τών τεχνικών καί τεχνολογικών άνέσεων, νά τούς οδηγήσουν μακριά άπό τόν Θεό καί τήν Εκκλησία Του, εξαρτημένους, όλο καί περισσότερο άπό τό δαιμονικό πνεΰμα του Αντίχριστου.
Σήμερα δέν θά πρέπει νά μᾶς ἀφήνει ἀπροβλημάτιστους καί ἐφησυχάζοντες τό πνεῦμα κατάρρευσης καί σήψης τῆς ἐποχῆς μας. Ὁ καταναλωτισμός, οἱ τεχνικές εὐκολίες, ἡ αὐτάρκεια ἀπό τήν οἰκονομική πρόοδο καί εὐημερία, ἡ συνεχής προσπάθεια ἐξασφάλισης τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν, οἰκονομικές συνεργασίες, συσχετισμοί καί συνθῆκες ἀποβλέπουν στήν ἑδραίωση ἑνός καθεστῶτος εὐμάρειας καί εὐδαιμονίας, χωρίς πνευματικότητα καί χωρίς Θεό.
Ἡ κλιμάκωση, ἀπό τήν ἄλλη μεριά, τῆς ἐξάπλωσης τῶν αἱρέσεων καί τοῦ πνεύματος τῆς νέας ἐποχῆς, ἡ διαβρωτική ἐπέκταση τοῦ θρησκευτικοῦ «συγκρητισμοῦ», καί τοῦ νέου οἰ κουμενισμοῦ ἐνισχύουν τό πνεῦμα σύγχυσης καί πλάνης καί παραχωρεῖ ὅλο καί περισσότερο ἔδαφος στόν Διάβολο.
Ἡ ἀντίθεη, ἐξάλλου, καί ἑωσφορική παγκόσμια κοσμοκρατορία πού διαμορφώνεται στίς μέρες μας εἶναι φανερό ὅτι δέν εἶναι κατά Θεόν, ἀλλά ἀντίθετα ἐπιδιώκει νά ἀλλοιώσει καί νά ἐξοβελίσει κάθε τί χριστιανικό καί ἀληθινό ἀπό τήν ζωή τῶν ἀνθρώπων.
Γιά τήν σύγχρονη ἀποστασία καί τήν σύνδεσή της μέ τήν ἱερά Ἀποκάλυψη παρατηρεῖ σχετικά ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος:
«Δέν ὑπάρχει καμμιά ἀμφιβολία ὅτι βρισκόμαστε σέ ἀποκαλυπτικούς καιρούς. Ὁ ἀντίχριστος ὑπάρχει, ἐνεργεῖ, ἀλλά καί ἔρχεται... Ζοῦμε, λοιπόν, σέ ἀποκαλυπτικούς καιρούς. Καθημερινά φανερώνεται ἡ ἐνέργεια καί τό πρόσωπο τοῦ ἀντιχρίστου» (Ἀρχιμ. Ἱεροθέου Βλάχου, Ἀνατολικά, τ. Α΄, σελ. 151).
Καί ὁ Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ παρατηρεῖ:
«Ὁ ἀντίχριστος θά ἔλθη στόν καιρό του· την ἐποχή πού τοῦ καθωρίσθη. Θά προηγηθῆ μια γενική ἀποστασία. Το μέγιστο μέρος τῶν ἀνθρώπων θά ἐγκαταλείψουν τήν χριστιανική πίστη. Ἡ ἀποστασία θά εἶναι τό προστάδιο. Θά προετοιμάση τόν κόσμο νά δεχθῆ τόν ἀντίχριστο... Ὁ ἀντίχριστος θά εἶναι ἀπόλυτα εὐθυγραμμισμένος μέ τήν γενική ἠθική καί πνευματική κατεύθυνση τῶν ἀνθρώπων τῆς ἐποχῆς του» (Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσιανίνωφ, Θαύματα καί σημεῖα, Ἱ. Μ. Νικοπόλεως, Πρέβεζα 1987).
Ἄς μήν παραμένουμε, λοιπόν, ἀδιάφοροι ὅταν βλέπουμε νά διαμορφώνεται γύρω μας μιά τέτοια κατάσταση οὔτε νά ὑποτιμοῦμε τούς κινδύνους πού κυοφοροῦνται ἐμπιστευόμενοι τήν πνευματική μας αὐτάρκεια.
Του Δημήτρη Τσεργούλα