Ποια ήταν η ευχή του Δημάρχου Λευτέρη Αβραμόπουλου….
Στη Νύχτα Των Ευχών του Εμπορικού Συλλόγου Καλαμπάκας βρέθηκε ο νέος Δήμαρχος Δήμου Μετεώρων ο οποίος άναψε το δικό του φαναράκι... και έφυγε στον ουρανό της Καλαμπάκας συνοδευόμενο από μια ευχή!
Η ευχή του Λευτέρη Αβραμόπουλου ήταν... να είναι Δήμαρχος για τρεις θητείες!!!
Διαβάστε περισσότερα...