Το νέο λογότυπο του Δήμου Μετεώρων
Συνάντηση με εκπροσώπους των ΜΜΕ, στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου λογότυπου του Δήμου Μετεώρων είχε σήμερα ο Δήμαρχος Λευτέρης Αβραμόπουλος στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στη διάρκεια της παρουσίασης ο Δήμαρχος εκφράστηκε με έμφαση για τη σημασία του νέου λογότυπου, το οποίο αντιπροσωπεύει την προοδευτική πορεία και…
Διαβάστε περισσότερα...