Πραγματοποιήθηκε η Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου – Έγινε η κοπή της βασιλόπιτας
Πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Μετεώρων όπου συζητήθηκαν διάφορα θέματα και πάρθηκαν οι ανάλογες αποφάσεις.
Μετά το πέρας της συνεδρίασης έγινε και η κοπή της βασιλόπιτας του Δημοτικού Συμβουλίου.
Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν:
1.-Ορισμός μελών της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης του…
Διαβάστε περισσότερα...