Ας παίξουμε την κολοκυθιά – Γράφει ο Γιώργος Βαϊου
Αρχίζοντας το παιχνίδι η μάνα έλεγε: «Έχω μια κολοκυθιά που κάνει 5 κολοκύθια».
Ο παίχτης που είχε τον αριθμό 5 ρωτούσε: «Γιατί να έχει 5;».
Η μάνα απαντούσε, ρωτώντας: «Πόσα θέλεις να έχει;».
Ο 5 έλεγε: «Να έχει 2».
Το λόγο τώρα έπαιρνε ο αριθμός 2 που ρωτούσε: «Γιατί να έχει 2;» και το παιχνίδι συνεχιζόταν με τις ίδιες ερωτήσεις και…
Διαβάστε περισσότερα...