Επίθεση σε 22χρονη από Ιρακινό που την είδε… πράκτορα των Γερμανών
Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» νοσηλεύεται η 22χρονη κοπέλα, η οποία δέχθηκε επίθεση με μαχαίρι το μεσημέρι της Παρασκευής στο κέντρο της Αθήνας από το πουθενά μέσα στον πιο πολυσύχναστο δρόμο της πρωτεύουσας.
Η κατάσταση της υγείας της είναι καλή έπειτα από το πολύωρο χειρουργείο στο οποίο υπεβλήθη χθες.
Δεν είναι διασωληνωμένη και…
Διαβάστε περισσότερα...