Καλαμπάκα: Ξεκίνησε η οριοθετηση των κοινόχρηστων χώρων κατάληψης
Στην πλατεία Δημαρχείου έγινε σήμερα η οριοθέτηση του χώρου και κατάληψης από τα γυρω καταστήματα.
Στην διαδικασία παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Δήμου Μετεώρων κ Λευτέρης Αβραμόπουλος, ο Αντιδήμαρχος κ. Τσιουκας και υπάλληλοι της πολεοδομίας.
Για το θέμα είχε δημοσιευτεί και η σχετική ανακοίνωση από τον Δήμο Μετεώρων που αναφέρει:
Ο…
Διαβάστε περισσότερα...