Το νέο Δ.Σ της Μοτοσυκλετιστικής Λέσχης Καλαμπάκας
Το Διοικητικό Συμβούλιο της “ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ” (ΜΟ.ΛΕ.Κ.),που Εξελέγη από τις αρχαιρεσίες της 27 / Μαΐου / 2008 συνεδρίασε την 02/07/2008 στα γραφεία του Συλλόγου και μετά από ψηφοφορία μεταξύ των μελών του, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το καταστατικό, συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Διαβάστε περισσότερα...