Με νίκη επέστρεψε η Γυναικεία Ομάδα των Μετεώρων από την Ηγουμενίτσα
Με νίκη ήρθαν τα κορίτσια της Γυναικείας ομάδας των Μετεώρων στις αποσκευές τους καθώς κατάφεραν στην Ηγουμενίτσα να κερδίσουν την τοπική γυναικεία ομάδα με 3 - 1. Τα κορίτσια είχαν κερδίσει και πάλι την ομάδα της Ηγουμενίτσας μέσα στο γήπεδο της Καλαμπάκας, "Βασίλης Καρακίτσιος" στον αγώνα του πρώτου γύρου.
Διαβάστε περισσότερα...