"Ζητώ δημόσια συγνώμη αν πίκρανα κάποιους από τους δημότες κατά την θητεία μου ως δήμαρχος", τόνισε ο κ. Σακελλαρίου στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα ΜΜΕ.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί - Κυριακή 16 Φεβρουαρίου - η εκδήλωση μνήμης προς τιμήν των πεσόντων στη Μάχη της Μερίτσας που έγινε στις 12 - 2 - 1943 και έχασαν την ζωή τους εφτά αγωνιστές από την περιοχή οι οποίοι τιμώνται κάθε χρόνο.
Η μέρα του Άγιαξ Ασπροκκλησιάς ήταν η σημερινή καθώς το νικηφόρο αποτέλεσμα συνοδεύτηκε με "λουκούλιο" γεύμα καθώς και την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.