Σήμερα (22-02-2014) πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Πέτρου και Παύλου στη Νεάπολη Λάρισας επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη των θανόντων στο καθήκον αστυνομικών.
Ημερίδα σχετικά με την σύσταση Ομάδων Παραγωγών οπωροκηπευτικών πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα του Αγροτικού Συνεταιρισμού "Μετέωρα".