Απάντηση της HELLENIC TRAIN (TΡΑΙΝΟΣΕ) στο υπόμνημα των φορέων της περιοχής μας για τα σιδηροδρομικά δρομολόγια

0 1.402

Χρειάστηκε να περάσει περισσότερο από ένας μήνας για να δοθεί απάντηση στο υπόμνημα που έστειλαν οι φορείς της περιοχής μας όσον αφορά την απαράδεκτη κατάσταση που διαμορφώθηκε στα σιδηροδρομικά δρομολόγια της δυτικής Θεσσαλίας.

Η απάντηση, παρότι είναι πολύ ευγενική,  περιέχει μόνο  αόριστες υποσχέσεις για τροποποιήσεις των δρομολογίων απ’ το Φθινόπωρο και μετά.

Ο ΣΦΣΤ επιμένει πως οι τροποποιήσεις που προτείναμε είναι εφικτό και αναγκαίο να γίνουν άμεσα.

Ακολουθούν οι προτάσεις αναλυτικά:

  • Τα ICE 51 και 60 (INTERCITY με αναχώρηση 7.08 από Θεσσαλονίκη και 17.22 από Αθήνα αντίστοιχα) να σταθμεύουν και στον Παλαιοφάρσαλο.
  • Το δρομολόγιο 881 (με αναχώρηση 9.30  από Καλαμπάκα) με δυνατότητα εκτέλεσης και με αυτοκινητάμαξα AEG, να μετατεθεί δύο ώρες νωρίτερα, να αναχωρεί δηλαδή στις 07.30, για να ανταποκρίνεται με το ICE 51 στον Παλαιοφάρσαλο, ώστε να εξυπηρετεί τους επιβάτες με προορισμό την  Αθήνα και μετά η ίδια αυτοκινητάμαξα να συνεχίζει ως 594 για την Θεσσαλονίκη όπου θα φτάνει στις 10.52. Έτσι οι επιβάτες θα φθάνουν έγκαιρα τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη.
  • Η τοπική αυτοκινητάμαξα ΜΑΝ  να αναχωρεί το πρωί από τη Λάρισα αμέσως μετά την άφιξη του  προαστιακού 1595 (Θεσσαλονίκη –Λάρισα), ώστε να υπάρχει πρωινή συγκοινωνία από την Θεσσαλονίκη προς τη δυτική Θεσσαλία, ενώ το απόγευμα μετά την εκτέλεση των δύο τοπικών ζευγών Παλαιοφαρσάλου-Καλαμπάκας  επιστρέφοντας να ανταποκρίνεται και πάλι στη Λάρισα με το 2594 που φτάνει στη Θεσσαλονίκη στις 20.30.
  • Το δρομολόγιο 595 (αναχώρηση από την Θεσσαλονίκη στις 17.40 για Καλαμπάκα) να εκτελείται κατά προτίμηση και πάλι με AEG, που θα ανταποκρίνεται με το ICE 60 (από Αθήνα) στον Παλαιοφάρσαλο και θα εκτελεί στη συνέχεια το ζεύγος 888-1889 (Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα).
  • Η κάρτα μονίμου κατοίκου πρέπει να ισχύει σε όλα τα  δρομολόγια, προς όλους και απ’ όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς, ώστε η τιμή του εισιτηρίου να μην υπερβαίνει κατά πολύ την τιμή των οδικών μέσων μεταφοράς, που πλεονεκτούν ειδικά στην συγκοινωνία με την Θεσσαλονίκη, για την οποία  ακολουθούν σημαντικά συντομότερη χιλιομετρικά διαδρομή.

Η αποδοχή των προτάσεών μας, που επαναλαμβάνουμε ότι  είναι απολύτως συμβατές με το νέο πλέγμα δρομολογίων, εξασφαλίζει στους κατοίκους της περιοχής μας ημερησίως δύο δυνατότητες ταξιδιού για τη Θεσσαλονίκη και τρεις  για την Αθήνα, που είναι η ελάχιστη υπηρεσία την οποία πραγματικά δικαιούται να έχει ο κάτοικος της Δυτικής Θεσσαλίας, εξυπηρετώντας παράλληλα τους επισκέπτες προς τα Μετέωρα. Με στοιχεία που καταδεικνύουν το βαθμό πληρότητας των αμαξοστοιχιών, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αποφέρουν περισσότερα οφέλη- κέρδη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα ενισχύσουν τον κοινωνικό ρόλο της εταιρείας, θα ενδυναμώσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών προς την εταιρεία, θα προάγουν τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον μέσων μετακίνησης.

Αναλυτικότερα το νέο πλέγμα δρομολογίων που θα προκύψει μετά τις τροποποιήσεις σε σχέση με το υπάρχον, φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.