Ανέβηκε στον Ίταμο η Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας

Ο καιρός την Κυριακή 9 Μαρτίου προβλεπόταν άστατος. Παρ’όλ’αυτά, μέλη και φίλοι της Ο.Λ.Κ. αποφασίσαμε να “αδράξουμε τη μέρα”.

0 293

Ξεκινήσαμε δεκατρία άτομα από την Καλαμπάκα και συνεχίσαμε δεκατέσσερις με συνορειβάτη τον Λάμπρο από τον Σ.Π.Ο.Ρ.Τ., ο οποίος ήταν και ο οδηγός της ανάβασης και οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε γι’αυτό.

Η εκκίνηση έγινε από την Πορτή στα 6μ. και από τον ανηφορικό δρόμο στην είσοδο του χωριού, συντομεύοντας τη διαδρομή μέσα από τους τεράστιους κορμούς καστανιών. Έπειτα από μία ώρα περίπου, φτάσαμε σε σημείο όπου η θέα προς τον κάμπο και τα βουνά της Θεσσαλίας ήταν εντυπωσιακή.

Παρά το συννεφιασμένο ουρανό και το ψιλόβροχο, η ορατότητα ήταν ικανοποιητική. Ο Λάμπρος μας έδειξε τα βουνά της περιοχής Δρακότρυπα.

Ο ποταμός Πάμισος διέσχιζε τον μικρό κάμπο αριστερά από την Πορτή, ενώ ο Πορταικός κυλούσε από την αντίθετη πλευρά. Μικρές ηλιαχτίδες ήλιου φώτιζαν σα προβολέας και τμηματικά, διάφορα χωριά και πόλεις, ανάμεσα σ’αυτά τα Μετέωρα και η Καλαμπάκα.

Συνεχίσαμε ανηφορίζοντας και φτάσαμε μετά από δύο ώρες συνολικής πορείας στην κορυφή που βρίσκεται στο κάστρο Αθήναιον.

Ξεκουραστήκαμε για λίγο και αφού τραβήξαμε τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες, κατηφορίσαμε από την άλλη πλευρά του κάστρου.

Ο καιρός χειροτέρεψε και το κρύο έγινε πιο τσουχτερό. Επισπεύσαμε την επιστροφή βαδίζοντας γρηγορότερα. Αφού φτάσαμε στα αυτοκίνητα, αποφασίσαμε να δώσουμε τον επίλογο της πορείας σε ταβέρνα της περιοχής, όπως άλλωστε είθισται στο τέλος των διαδρομών μας.

Ελπίζουμε στην επόμενη πορεία μας, να συναντήσουμε την Άνοιξη στις 23/03/14 στα Άγραφα.

Για την Ο.Λ.Κ. Ε.Ν.

itamos P3090121itamos P3090144itamos P3090160itamos P3090185

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.