Η εκδρομή στην Κέρκυρα της Γ’ τάξης του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας

0 375

Στις 4 Απριλίου πραγματοποιήσαμε την πολυπόθητη, τριήμερη εκδρομή μας στην Κέρκυρα, Ξεκινήσαμε το πρωί της Παρασκευής με σύμμαχο την καλή μας διάθεση και, ύστερα από μία σύντομη στάση στα Γιάννενα, φτάσαμε στην Ηγουμενίτσα. Απολαύσαμε το ταξίδι μας με το καράβι και, νωρίς το μεσημέρι, φτάσαμε στην Κέρκυρα.
Επισκεφτήκαμε το μοναστήρι της Παναγίας στην Παλαιοκαστρίτσα και το Αχίλλειο που μας μετέφερε νοερά στην εποχή της πριγκίπισσας Σίσσυ. Ιδιαίτερα γραφική η εκκλησία της Παναγίας της Βλαχέρνας και το Ποντικονήσι με την εκκλησία του Παντοκράτορα.
Εντυπωσιαστήκαμε από το Μον Ρεπό, ενθουσιαστήκαμε με το μουσείο Ασιατικής τέχνης και συγκινηθήκαμε ασπαζόμενοι το λείψανο του Αγίου Σπυρίδωνα.
Περιδιαβήκαμε στα καντούνια της πόλης δοκιμάζοντας κουμ-κουάτ σε απίθανες γεύσεις και εξαιρετικούς συνδυασμούς.
Την τελευταία μέρα επισκεφτήκαμε το Παλιό φρούριο. Άξιζε η ανάβαση μιας και η θέα από την κορυφή ήταν καταπληκτική.
Αργά το μεσημέρι πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Γυρίσαμε στην πόλη μας κουρασμένοι αλλά ικανοποιημένοι και γεμάτοι από εικόνες και εμπειρίες.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.