Έφτασαν κοντά στο Δημαρχείο τα αγριογούρουνα!

0 129

Όπισθεν του Δημαρχείου Καλαμπάκας έκαναν εμφάνιση τα αγριογούρουνα που πλεον ζουν αναμεσά μας και τα έχουμε δει πάρα πολλοί κάτοικοι!

Αυτή τη φορά αγριογούρουνα εφτασαν σε σημείο που είναι κεντρικό και κάποτε εκεί – πριν χρόνια – υπήρχαν αδέσποτα σκυλιά που μόνο τολμηροί περνούσαν!

Σιγά σιγά και παλι μονο τολμηροί θα περνάνε, αυτή τη φορά λόγο αγριογούρουνων τα οποία ετυχως για την ώρα δεν εχουν κανει κάποια επίθεση σε κατοικο – γενικότερα – της περιοχής!

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr