Ευχαριστούμε θερμά τον Οίκο Νυφικών “ΣΟΦΗ” και την Σόφη Μαύρου Τζιουβάρα για την άψογη συνεργασία ,το άρτιο αποτέλεσμα και πάνω απ’ όλα για την αγάπη και την στήριξη της από την αρχή έως το τέλος…
Ευχαριστούμε θερμά και να ξέρει πως την αγαπάμε απεριόριστα….
Με αγάπη και εκτίμηση
Ελένη Τούλα και Νικολέτα Τζερεμε
