Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον συγχωριανό μας ιατρό, ομότιμο καθηγητή πανεπιστημίου κ.Χαρίλαο Κουτή για τη δωρεά ιατρικού εξοπλισμού( εξεταστικό κρεβάτι, σκαλοπάτι,πιεσόμετρο τοίχου,στατώ ορού,παλμικό οξύμετρο) και φαρμακευτικού υλικού για την ενίσχυση του κοινοτικού ιατρείου της Αγναντιάς.
Παρούσα στην παραλαβή του εξοπλισμού ήταν και η κ.Μαρία Λάσδα, νοσηλεύτρια του Κ.Υ. Καλαμπάκας την οποία και ευχαριστώ. Είναι συγκινητικό να βλέπεις πως άνθρωποι που λείπουν χρόνια από το χωριό σου δεν το ξεχνούν αλλά αντιθέτως νοιάζονται και θέλουν να προσφέρουν στον τόπο τους ώστε να βοηθήσουν με τον δικό τους τρόπο στη βελτίωση του επιπέδου ζωής των συγχωριανών τους.
Τέτοιες πράξεις θεωρούνται αξιέπαινες και αποδεικνύουν πως τα χωριά μας πρέπει να παραμείνουν ζωντανά και εμείς οφείλουμε να είμαστε αρωγοί σε αυτό το εγχείρημα.
Ο πρόεδρος Βασίλης Παππάς






