Μια σοβαρή καταγγελία – έκκληση προς την Περιφέρεια και τον Δήμο Καλαμπάκας έρχεται από κάτοικο της Χρυσομηλιάς που καταγγέλλει την ουσιαστική έλλειψη συγκοινωνίας στην περιοχή.
Όπως αναφέρεται, εκατοντάδες κάτοικοι, ανάμεσά τους οικογένειες και πολύτεκνοι, εξυπηρετούνται μόλις από ένα λεωφορείο την εβδομάδα, γεγονός που δυσκολεύει την καθημερινότητά τους και θέτει σοβαρά εμπόδια στη ζωή στα ορεινά χωριά.
Η παρακάτω επιστολή μιας κατοίκου της περιοχής προς την σελίδα μας αποτυπώνει την αγωνία και την αγανάκτηση των κατοίκων, οι οποίοι ζητούν άμεση επίλυση του προβλήματος.
Για το θέμα ζητούμε μια απάντηση από την Διοίκηση του ΚΤΕΛ προς ενημέρωση των κατοίκων της περιοχής Χρυσομηλιάς.
Ακολουθεί η καταγγελία όπως δημοσιεύτηκε:
Προς την περιφέρεια και Δήμο Καλαμπάκας!!!
Καταγγελία και έκλειση ,Θα ήθελα να σας ρωτήσω εσείς θα πηγαίνατε να μείνετε στην χρυσομηλιά Καλαμπάκας και να μην έχετε συγκοινωνία να κατεβείτε να κάνετε τα ψώνια σας;
Γιατί αυτό συμβαίνει στους 800 Κ 900 κάτοικος της Χρυσομηλιάς Καλαμπάκας και τα γύρω χωριά!!!
Επιτρέπουν μόνο ένα λεωφορείο την Παρασκευή και αυτό για χίλιους κατοίκους με τα περίχωρα ένα λεωφορείο! Αν είναι δυνατόν,!!! με τα χωριά χρυσομηλιά Γλυκομηλιά αηδόνα Παλιοχώρι , όλα αυτά ένα λεωφορείο την εβδομάδα ντροπή σας!!!
Και περιμένετε να μείνουν ή κάτηκοι στα χωριά ; και να γεννάνε παιδιά να γίνουν πολύτεκνοι, όπως η Χρυσομηλιά είναι το πρώτο χωριό πολυτέκνων στην Ελλάδα παρακαλώ.
Ας το κοιτάξετε λιγάκι Παρακαλώ, και να πάτε να μείνετε εσείς εκεί πάνω στα χωριά χωρίς συγκοινωνία, γιατί δεν έχουνε όλοι Ιδιωτικό μέσων.







Πριν διαμαρτυρηθούμε, ίσως θα έπρεπε πρώτα να αξιολογήσουμε και να ποσοτικοποιήσουμε τις πραγματικές ανάγκες για δημόσιες συγκοινωνίες, καθώς πρόκειται πρωτίστως για οικονομικό ζήτημα.
Πόσοι άνθρωποι πραγματικά δεν έχουν πρόσβαση σε ιδιωτικό αυτοκίνητο όταν επιλέγουν να ζήσουν σε ένα χωριό 40 χλμ. από την Καλαμπάκα;
Πόσοι θα θελήσουν να πάρουν το λεωφορείο, σε ποιες ώρες και για πόσο καιρό στην Καλαμπάκα;
Η επιλογή της Παρασκευής οφείλεται (πιθανώς) στην λαϊκή αγορά που πραγματοποιείται εκείνη την ημέρα, η οποία είναι σίγουρα ο κύριος λόγος για να ταξιδέψουμε στην «πόλη» για να απολαύσουμε αυτό το «γεγονός».
Θα πρέπει να τρέχουμε λεωφορεία κάθε 10 λεπτά, με τα λεωφορεία να λειτουργούν άδεια τις περισσότερες φορές, μόνο και μόνο για να έχουμε την ευκολία πρόσβασης σε υποδομές που είναι γενικά πιο εύκολα διαθέσιμες σε πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές;
Η ζωή στην ύπαιθρο έχει και τα μειονεκτήματά της.
Πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί.
Ακόμα κι αν υπήρχαν λεωφορεία κάθε μέρα, τα δρομολόγια δεν θα ταίριαζαν σε όλους.
Πρέπει να σταματήσουμε να κατηγορούμε την κυβέρνηση για τις επιλογές μας.
Υπάρχει πάντα η επιλογή να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες κράτησης λεωφορείων, όπως αυτές που υπάρχουν σε πολλά μέρη, αλλά θα πρέπει να συντονιστούμε για να κάνουμε τη διαδρομή κερδοφόρα.
Ή θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από έναν ντόπιο να αναλάβει την υπηρεσία, κάτι που θα δημιουργούσε θέσεις εργασίας.
Και αντί να ζητάμε περισσότερα λεωφορεία, γιατί να μην ζητήσουμε ένα διεθνές αεροδρόμιο;
Ως έσχατη λύση, θα μπορούσαμε να επενδύσουμε σε ένα γαϊδουράκι και να κάνουμε το ταξίδι με τον παραδοσιακό τρόπο, πριν υπάρξουν τα λεωφορεία!