Εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποίησε η Γ΄Τάξη του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας στη Βουλή των Ελλήνων

0 409

Διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα πραγματοποίησε τον περασμένο Οκτώβρη η Γ’ Τάξη του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας. Για την εκδρομή και τις εντυπώσεις γράφει στο blog του Γυμνασίου η μαθήτρια της Γ’ Τάξης Βελώνη Ελισάβετ.

Την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου ,αξημέρωτα ακόμα ,οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου μπήκαμε σε ένα λεωφορείο και ξεκινήσαμε για μια διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα.

Η διαδρομή προς την πρωτεύουσα ήταν υπέροχη. Όλοι ήμασταν ενθουσιασμένοι γιατί αρχικά θα ξεφεύγαμε από την καθημερινότητα του σχολείου και την πίεση των διαβασμάτων ,αλλά και επειδή θα γνωρίζαμε την πρωτεύουσα της χώρας μας και θα ανακαλύπταμε τις ομορφιές της.

Μετά από πολλές ώρες ταξιδιού φτάσαμε επιτέλους στην Αθήνα. Όλη η κούραση του ταξιδιού ξαφνικά χάθηκε και όλοι περιμέναμε τη στιγμή που θα κατεβαίναμε από το λεωφορείο. Πρώτος προορισμός μας: το Πολεμικό μουσείο. Εκεί μας υποδέχτηκαν με χαρά και μας χώρισαν σε δύο ομάδες για να γίνει πιο εύκολα και πιο σωστά η ξενάγηση. Το μουσείο περιέχει εκθέματα από όλες τις χρονικές περιόδους, από την Παλαιολιθική εποχή μέχρι την Απριλιανή δικτατορία. Όπλα ,πίνακες, αποκόμματα εφημερίδων, φωτογραφίες και στολές κοσμούν τις αίθουσές του. Στο προαύλιο του μουσείου υπάρχουν παλιά μοντέλα αεροπλάνων, που χρησιμοποιήθηκαν σε διάφορες πολεμικές περιόδους το καθένα. Αυτό που εντυπωσίασε τους μαθητές ήταν η αυθεντική στολή σαμουράι ,που είναι εκτεθειμένη σε ξεχωριστή προθήκη σε μία από τις αίθουσες του μουσείου.

Μετά το Πολεμικό μουσείο πήραμε το δρόμο για την πλατεία Συντάγματος. Σταθήκαμε τυχεροί γιατί είδαμε την αλλαγή της φρουράς στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη. Την ώρα της αλλαγής όλοι αισθανόμασταν περήφανοι για το έθνος μας αλλά και δέος καθώς βλέπαμε την διαδικασία της αλλαγής. Αφού είδαμε την αλλαγή της φρουράς, καθίσαμε να φάμε για μεσημέρι. Μετά το φαγητό είχαμε ραντεβού για να ξεναγηθούμε στο κτήριο της Βουλής.

Όταν φτάσαμε στη Βουλή όλοι μείναμε έκπληκτοι από το μέγεθος και την ομορφιά της. Μόλις μπήκαμε στο κτήριο περάσαμε σε μία αίθουσα, όπου μας μίλησαν για την ιστορία της Βουλής και για το πολίτευμά μας. Στη συνέχεια ανεβήκαμε την επιβλητική μαρμάρινη σκάλα, η οποία σώζεται από τα χρόνια του Όθωνα, για να βγάλουμε αναμνηστικές φωτογραφίες. Κατόπιν μπήκαμε στην αίθουσα της ολομέλειας όπου μας κατατόπισαν για το έργο της και για τη διαμόρφωση του χώρου.

Αφού φύγαμε από την Βουλή κάναμε μια βόλτα στο βοτανικό κήπο, μέσα από τον οποίο οδηγηθήκαμε στο Ζάππειο, απ’ όπου θα μας έπαιρνε το λεωφορείο για να μας πάει στο πλανητάριο. Εκεί παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα «Η ζωή στο σύμπαν» που αναφερόταν σε καινούργιους πλανήτες και ηλιακά συστήματα. Η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική καθώς έδινε το αίσθημα στους μαθητές ότι ζουν οι ίδιοι μέσα στο διάστημα, τόσο ολοζώντανη ήταν η προσομοίωση!

Όταν τελικά φτάσαμε στο ξενοδοχείο ήμασταν όλοι εξαντλημένοι. Αφού φάγαμε το βραδινό μας πέσαμε για ύπνο μετά από μία εξουθενωτική μέρα, γιατί και η επόμενη θα ήταν εξίσου κουραστική.

Το επόμενο πρωί μαζευτήκαμε όλοι σε μία από τις αίθουσες του ξενοδοχείου για να φάμε πρωινό, ώστε να πάρουμε δυνάμεις για την ημέρα που μας περίμενε. Μετά αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο και αυτή τη φορά προορισμός μας ήταν το μουσείο της Ακρόπολης.

Έχοντας φτάσει στο μουσείο συναντήσαμε τις ξεναγούς μας οι οποίες μας χώρισαν σε δύο ομάδες και αμέσως ξεκίνησε η ξενάγηση. Το μουσείο ήταν υπέροχο και τόσο σύγχρονο που μας φαινόταν πολύ οικείο μιας και έχουμε γεννηθεί σε μια τεχνολογικά εξελιγμένη εποχή. Τα πιο ωραία εκθέματα του μουσείου ήταν οι Καρυάτιδες, οι οποίες στεκόταν σε τέτοιο σημείο μέσα στο μουσείο ώστε να θυμίζουν στον επισκέπτη το δίκαιο αίτημα των Ελλήνων: να έρθουν πίσω στην Ελλάδα τα ελγίνεια μάρμαρα και η μία Καρυάτιδα, για να κλείσουν και οι πληγές που υπάρχουν στο Μουσείο μας.

Μετά την ξενάγησή μας στο μουσείο ανεβήκαμε στον βράχο της Ακρόπολης. Εκεί ,στην κορυφή του βράχου βρισκόταν ο Παρθενώνας, που όταν κανείς τον αντικρίζει ανατριχιάζει ολόκληρος και του δημιουργείται ένα αίσθημα δέους. Πάνω στον βράχο της ακρόπολης υπάρχουν και άλλα κτίσματα όπως το Ερέχθειο με τις Καρυάτιδες, που στην θέση τους όμως έχουν τοποθετηθεί πιστά αντίγραφα τους γιατί οι αυθεντικές έχουν μεταφερθεί στο μουσείο.

Αφού τελειώσαμε την περιήγησή μας και στον βράχο της Ακρόπολης περιηγηθήκαμε στο Μοναστηράκι και στην Ερμού για να φάμε και να ψωνίσουμε. Όταν τελικά πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, ήμασταν όλοι- καθηγητές και μαθητές- κουρασμένοι μετά από ένα διήμερο γεμάτο γνώσεις, εμπειρίες και διασκέδαση. Οι μαθητές γυρίσαμε ενθουσιασμένοι με όσα αποκομίσαμε για τον πολιτισμό μας, την ιστορία της χώρας μας, το πολίτευμά μας μέσα σε δύο μόνο ημέρες!

Εκ μέρους των Μαθητών της Γ΄Γυμνασίου

Η μαθήτρια Βελώνη Ελισάβετ

πηγή

dscn3946dscn3948dscn3951dscn3963dscn3965dscn3971

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.