Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλυ-Σουηδία 2008

Το ράλι Σουηδίας επιστρέφει στη μοναξιά του στο πρόγραμμα μετά το διάλειμμα αυτής που είχε το 2007 με την παρουσία του αγώνα της Νορβηγίας. Φέτος Νορβηγία δεν υπάρχει στο πρόγραμμα έτσι το ράλι Σουηδίας είναι και πάλι ο μοναδικός χειμερινός αγώνας κάτι που σημαίνει αυτομάτως πως είναι ο αγώνας στον οποίον οι Σκανδιναβοί οδηγοί έχουν το πλεονέκτημα.

race2a.jpg
0 221

Το ράλι Σουηδίας επιστρέφει στη μοναξιά του στο πρόγραμμα μετά το διάλειμμα αυτής που είχε το 2007 με την παρουσία του αγώνα της Νορβηγίας. Φέτος Νορβηγία δεν υπάρχει στο πρόγραμμα έτσι το ράλι Σουηδίας είναι και πάλι ο μοναδικός χειμερινός αγώνας κάτι που σημαίνει αυτομάτως πως είναι ο αγώνας στον οποίον οι Σκανδιναβοί οδηγοί έχουν το πλεονέκτημα.

Το ράλι Σουηδίας επιστρέφει στη μοναξιά του στο πρόγραμμα μετά το διάλειμμα αυτής που είχε το 2007 με την παρουσία του αγώνα της Νορβηγίας. Φέτος Νορβηγία δεν υπάρχει στο πρόγραμμα έτσι το ράλι Σουηδίας είναι και πάλι ο μοναδικός χειμερινός αγώνας κάτι που σημαίνει αυτομάτως πως είναι ο αγώνας στον οποίον οι Σκανδιναβοί οδηγοί έχουν το πλεονέκτημα. Η απουσία του Gronholm βεβαίως είναι καταλυτική σε αυτό το κομμάτι καθώς ο Φινλανδός στους οκτώ αγώνες από το 2000 και μετά είχε επικρατήσει στους πέντε. Μέσα σε αυτή την οκταετία στη νίκη είχαν φτάσει ακόμη ο Loeb, o Rovanpera και ο Solberg και όπως όλα δείχνουν ο φετινός αγώνας στη Σουηδία θα είναι ιδιαίτερος και ξεχωριστός με το ενδιαφέρον για το ποιος θα είναι ο τελικός νικητής να φτάνει στα ύψη. Οι ιδιαιτερότητες των ειδικών που διεξάγονται αποκλειστικά και μόνο στο χιόνι δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για μάχες μέχρι το φινάλε και καθιστούν τα λάθη απαγορευτικά για εκείνους που θέλουν να διακριθούν. Ένα άλλο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μάλιστα τα τελευταία χρόνια είναι και οι αλλαγές του περιβάλλοντος. Οι οργανωτές ελπίζουν πάντα τα χιόνια να μην είναι λιωμένα στις διαδρομές γύρω από το Karlstad που αποτελεί κέντρο του αγώνα, όμως το ράλι Σουηδίας είναι δεδομένο πως είναι πιο «ζεστό» από ότι ήταν ανέκαθεν. Φέτος ο αγώνας θα είναι ελαφρώς μικρότερος με ορισμένες ειδικές γνωστές από τους αγώνες των τελευταίων χρόνων να μην χρησιμοποιούνται, ενώ θα υπάρχουν και τα κινούμενα service που κάνουν σαφώς ευκολότερο το έργο των μηχανικών και των ομάδων.

pirellisnow1.jpgΤέλος ενδιαφέρον θα έχει και ο τομέας των ελαστικών με τα Sottozero της Pirelli να δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες. Η Ιταλική εταιρία παρουσίασε το καινούριο ελαστικό στην Σουηδία, όπου θα κάνει και το ντεμπούτο του στο ομώνυμο ράλι. Η διάσταση του είναι 145/85 R16 και θα διατίθεται μόνο με ένα σκελετό και μια γόμα στις ομάδες του WRC. Στην επιφάνεια του ελαστικού θα υπάρχουν 400 μεταλλικά «καρφιά» τα οποία θα αναλάβουν το δύσκολο ρόλο της πρόσφυσης πάνω σε χιονισμένες και παγωμένες επιφάνειες. Τα καρφιά θα μπορούν να «σκάψουν» την επιφάνεια κατά 7 χιλιοστά, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αφαίρεσης τους αν κριθεί αναγκαίο από την ομάδα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr