Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – Mexico 2008

Όταν πριν από μερικούς μήνες ο Marcus Gronholm γνωστοποιούσε την απόφαση του, σχετικά με την αποχώρηση του από το WRC, οι περισσότεροι φίλοι του σπορ, αναρωτιόντουσαν ποιος θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος, ή έστω να προβληματίσει τον Sebastien Loeb.

atkinson.jpg
0 254

Όταν πριν από μερικούς μήνες ο Marcus Gronholm γνωστοποιούσε την απόφαση του, σχετικά με την αποχώρηση του από το WRC, οι περισσότεροι φίλοι του σπορ, αναρωτιόντουσαν ποιος θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος, ή έστω να προβληματίσει τον Sebastien Loeb. latvala4.jpgΌταν πριν από μερικούς μήνες ο Marcus Gronholm γνωστοποιούσε την απόφαση του, σχετικά με την αποχώρηση του από το WRC, οι περισσότεροι φίλοι του σπορ, αναρωτιόντουσαν ποιος θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος, ή έστω να προβληματίσει τον Sebastien Loeb. Οι ίδιοι, στοιχημάτιζαν στο πρόσωπο του Mikko Hirvonen, την ώρα που ακόμα περισσότεροι κατέκριναν την απόφαση του Malcolm Wilson να προσλάβει ως δεύτερο οδηγό στην Ford τον νεαρό Jari Matti Latvala. Όταν ο τελευταίος κέρδισε στην Σουηδία, κάποιοι έκαναν λόγο για τις συνθήκες, στις οποίες είναι συνηθισμένος και ο Latvala έχει εμπειρία, ενώ δεν παρέλειψαν να συμπληρώσουν ότι εκμεταλλεύτηκε καταστάσεις και σειρά εκκίνησης. Στο Μεξικό, όμως, ο νεαρός Φιλανδός βάλθηκε να διαψεύσει όλους τους επικριτές του, αλλά και να χρίσει τον εαυτό του ως έναν από τους διεκδικητές του τίτλου. Ναι, καλά διαβάσετε. Την ώρα που ο Hirvonen αδυνατούσε να πραγματοποιήσει χρόνους κορυφής, όντας πρώτο αυτοκίνητο στο δρόμο, ο Latvala ακριβώς πίσω του, κέρδιζε ειδικές και με συνοπτικές διαδικασίες ολοκλήρωσε το σκέλος στην πρώτη θέση της γενικής. Ο νεαρός Φιλανδός, με το αδιαμφισβήτητο ταλέντο, είναι και στο Μεξικό πρωταγωνιστής, προβληματίζοντας τον τέσσερις φορές Πρωταθλητή Sebastien Loeb με τις επιδόσεις του. Ταχύς και αποτελεσματικός, και μάλιστα ώριμος, γνωρίζοντας που πρέπει να οδηγήσει στο όριο, αλλά και σε ποια σημεία πρέπει να προστατέψει το αυτοκίνητο. Ευχάριστη έκπληξη για όλους, αφού σήμερα έβαλε την σφραγίδα του, και με αυτόν τον τρόπο έδωσε σε όλους ελπίδες για ένα Πρωτάθλημα με περισσότερους από έναν πρωταγωνιστές. Ο Sebastien Loeb, αν και με τον «παλιό» κινητήρα της C4, πίεσε, προσπάθησε να ξεπεράσει τον Latvala, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο ίδιος, δεν δίστασε να παραδεχθεί (γεγονός που είναι προς τιμή του ίδιου), ότι οδήγησε στο όριο, έκανε ακριβώς το ίδιο με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά αυτή τη φορά μπροστά του βρέθηκε ο «ιπτάμενος Φιλανδός», ο οποίος δεν του επέτρεψε να ελπίζει σε κάτι καλύτερο. Τουλάχιστον μέχρι τώρα, αφού η αυριανή ημέρα, είναι άλλη υπόθεση. Την ίδια ώρα, ο Chris Atkinson, ακολουθεί από την 3η θέση της γενικής και γεμίζει με αισιοδοξία τους ανθρώπους της Subaru. Η νέα πίσω ανάρτηση του Impreza λειτουργεί ιδανικά και ο Αυστραλός πέρα από κάποια μικρά προβλήματα με το Launch control, είχε μία εξαιρετική ημέρα. Τα Impreza έχουν καλή παράδοση στο Μεξικό, ελέω και του κινητήρα μπόξερ, που «αναπνέει» καλύτερα στο υψόμετρο του αγώνα, και οι οδηγοί της Subaru εκμεταλλεύονται στο έπακρο το συγκεκριμένο στοιχείο. Ο Petter Solberg, με έτερο εργοστασιακό Impreza, ακολουθεί στην 4η ε.δ., αλλά πρώτα έχει καταφέρει, και έχει διεκδικήσει το όσκαρ ατυχίας για το σημερινό σκέλος. Βλέπετε, ο Νιρβηγός ξεκίνησε ιδανικά την ημέρα, όντας πρώτος στους ενδιάμεσους χρόνους της πρώτης ειδικής του αγώνα, μέχρι τη στιγμή που χτύπησε έναν σκύλο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κοπεί ένα σωληνάκι στο Impreza, και ο Νορβηγός να χάσει τα φρένα και τον συμπλέκτη του Subaru. Έτσι, αποκόμισε ένα πρόβλημα που τον συνόδευσε στις επόμενες δύο ειδικές, μέχρι το σέρβις, αλλά και που τον έθεσε εκτός μάχης για μία εκ των κορυφαίων θέσεων. Τουλάχιστον, η τύχη του χαμογέλασε όταν ο Mikko Hirvonen είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό και έπεσε 5ος, με αποτέλεσμα ο Solberg να ανέβει 4ος. Ο νεαρός Φιλανδός, για ακόμα έναν αγώνα, δείχνει αγχωμένος και μακριά από τον καλό του εαυτό. Πέρσι, με μεγαλύτερο ανταγωνισμό, έδειχνε ταχύτερος και περισσότερο σταθερός στις επιδόσεις του. Σίγουρα, το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος στις σημερινές ειδικές δεν τον βοήθησε, αλλά οι επιδόσεις του Latvala που εκκινούσε ακριβώς πίσω του, μάλλον απέσυραν αυτή την δικαιολογία. Ακόμα και στο δεύτερο loop των ειδικών, όταν και υποτίθεται ότι οι δρόμοι ήταν καθαροί, ο Φιλανδός δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει χρόνους κορυφής, αποδεικνύοντας ότι είναι άνθρωπος ψυχολογίας. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένα κλαταρισμένο ελαστικό ήταν αρκετό να του κοστίσει την 4η θέση, που με τόσο κόπο είχε στην κατοχή του. Ακριβώς πίσω του, και συγκεκριμένα στην 6η θέση της γενικής, ακολουθεί ο Henning Solberg, ο οποίος παρά ένα κλαταρισμένο ελαστικό, έχει καταφέρει να πλασαριστεί ψηλά στην γενική κατάταξη. Κάτι που ισχύει και για τους Matthew Wilson και Federico Villagra, οι οποίοι συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη οκτάδα. Βλέπετε, όλοι τους εκμεταλλεύτηκαν τις εγκαταλείψεις κορυφαίων πληρωμάτων, οι οποίες ουσιαστικά χαρακτήρισαν και το πρώτο σκέλος. Συγκεκριμένα, ο Dani Sordo βγήκε από το δρόμο μόλις στην πρώτη ειδική, καταστρέφοντας την εμπρός ανάρτηση της C4, την ώρα που από έξοδο εγκατέλειψε Giggi Galli, και ενώ ήταν 4ος γενικής. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας και για την Suzuki, αφού αμφότερα τα SX4 εγκατέλειψαν. Ο Andersson από κινητήρα, και ενώ ήταν για ακόμα μία φορά στους βαθμούς, και ο Gardemeister από πρόβλημα στην ντίζα γκαζιού του SX4. Έτσι στη γενική το πρώτο σκέλος του Ράλι Μεξικού βρίσκει τον Latvala να είναι 9.6 δεύτερα εμπρός από τον Loeb και 22,4 από την κορυφή απέχει ο Atkinson που διατηρείται τρίτος. Ο Petter Solberg είναι περισσότερο από ένα λεπτό μακριά από την πρώτη θέση και τέταρτος, ενώ οκτώ δεύτερα πίσω του βρίσκεται ο Hirvonen. Henning και Wilson είναι επίσης πολύ κοντά μεταξύ τους στη μάχη για την έκτη θέση και την οκτάδα συμπληρώνει ο Villagra.Στο Μεξικό, όμως, το ντεμπούτο του έκανε και το Πρωτάθλημα του JWRC, με εννέα οδηγούς να δίνουν το παρών στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς. Και τελικά, ο θεσμός ξεκίνησε με ένα πρόσωπο να οδηγεί τον αγώνα. Ο λόγος για τον Γάλλο Sebastien Ogier, ο οποίος συμμετέχει με την υποστήριξη της Γαλλικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου στο JWRC φέτος. Ο 24χρονος οδηγός από την Gap, ήταν εξαιρετικός σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, κέρδισε ειδικές, καταφέρνοντας στο τέλος να είναι στην πρώτη δεκάδα της γενικής και πρώτος στην κατηγορία με ένα λεπτό διαφορά από τον δεύτερο! Αρκεί, να σας τονίσουμε, ότι κάποιοι κάνουν λόγο για τον νέο Loeb! Πίσω από τον ιπτάμενο Γάλλο, ακολουθεί ο Εσθονός Jaan Molder με το Suzuki Swift, την ώρα που κάποια από τα φαβορί αντιμετώπισαν προβλήματα και τέθηκαν εκτός μάχης. Συγκεκριμένα, ο Martin Prokop εγκατέλειψε από έξοδο, ενώ ο Patrick Sandell έχασε πολύ χρόνο από πρόβλημα στα φρένα του Renault Clio S1600.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr