Ο Δήμαρχος Μετεώρων Λ. Αβραμόπουλος στο Ετήσιο Συνέδριο της ΚΕΔΕ:«Η Αυτοδιοίκηση οφείλει να στέκεται δίπλα στον άνθρωπο, κάθε μέρα»
Ο Δήμαρχος Μετεώρων Λευτέρης Αβραμόπουλος συμμετείχε στο Ετήσιο Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων…
Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης.
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σας αποσταλεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης.
Ένας κωδικός πρόσβασης θα σας αποσταλεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.