Δήλωση του εκλεγμένου δημάρχου Δήμου Μετεώρων Λευτέρη Αβραμόπουλου ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων του
Δήλωση του εκλεγμένου δημάρχου Δήμου Μετεώρων Λευτέρη Αβραμόπουλου ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων του:
«Συνδημότισσες και συνδημότες. Πριν ένα μήνα δώσατε σε εμένα και στην παράταξή μας «Δύναμη Ευθύνης» ισχυρή εντολή να εργαστούμε και να οδηγήσουμε τον Δήμο μας, τον Δήμο Μετεώρων, σε μια νέα εποχή.
Τον μήνα που πέρασε βρεθήκαμε…
Διαβάστε περισσότερα...