Χωρίς το Χριστουγεννιάτικό της δέντρο.. φέτος η Καλαμπάκα;;;
Χωρίς Χριστουγεννιάτικο δέντρο θα κάνει ( ;;; ) Χριστούγεννα η Καλαμπάκα καθώς για την ώρα... δεν φαίνεται να γίνεται κάποια ενέργεια από την νυν Δημοτική Αρχή!
Σαν σήμερα, πέρυσι 3 Δεκεμβρίου ( προεκλογικά ) άναψε το εντυπωσιακό Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο καθιερωμένο σημείο της πόλης μας, που είναι ο κόμβος στην πλατεία Δημαρχείου!
Για την…
Διαβάστε περισσότερα...