Μήπως ήρθε η ώρα… – Γράφει ο ΟΧΙας
Κατά καιρούς έχω γράψει και επισημάνει για το πόσο επικίνδυνο είναι το πεύκο στην πλατεία Δημαρχείου.
Την τελευταία φορά που ανέβηκε σχετικό σχόλιο μετά από λίγες ώρες έπεσε τεράστιο κλωνάρι.
Ελπίζω η νέα Δημοτική Αρχή να δώσει λύση πριν έχουμε δυσάρεστα.
Γράφει ο ΟΧΙας
…
Διαβάστε περισσότερα...