Επίσκεψη του 4ου Δημ. Σχ. Καλαμπάκας στο εργοστάσιο ΤΥΡΑΣ
Είμαι η Ευτυχία, μαθήτρια της Στ΄ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμπάκας.
Την Παρασκευή 19 Απριλίου πήγαμε εκπαιδευτική εκδρομή μαζί με την Ε΄ τάξη στη βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων «ΤΥΡΑΣ». Εκεί μας υποδέχτηκε η κυρία Μαριάννα, εργαζόμενη στη βιομηχανία. Η κυρία Μαριάννα μας είπε λίγα λόγια για την ιστορία και το ξεκίνημα της…
Διαβάστε περισσότερα...