Reunion των αποφοίτων του 2000 των Λυκείων της Καλαμπάκας
Οι Απόφοιτοι του έτους 2000 των Λυκείων της πόλης μας , Ενιαίου Λυκείου Καλαμπάκας και Τεχνικού Λυκείου (ΕΠΑΛ), διοργανώνουν συνάντηση - reunion , τη Δεύτερη Μέρα του Πάσχα, Δευτέρα 6 Μαΐου 2024, 24 ολόκληρα χρόνια από την αποφοίτησή τους!!!
Καλούμε όλους τους συμμαθητές και τους καθηγητές μας να παρευρεθούν στο εστιατόριο ΠΟΛΥΖΟΣ της πόλης μας…
Διαβάστε περισσότερα...