Ηλίας Βλαχογιάννης – Το νέο Διοικητήριο και το ταμείο Ανάκαμψης: Το θέλουμε ή ΔΕΝ το θέλουμε;
Διαβάζουμε και ακούμε ότι η χώρα μας κινδυνεύει να απωλέσει σημαντικά κονδύλια, από τη ΜΗ απορρόφηση των πόρων που δικαιούται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Προϋπόθεση ένταξης έργων στο εν λόγω Πρόγραμμα, αποτελεί η ύπαρξη επικαιροποιημένων μελετών και η βεβαιότητα ολοκλήρωσης -υλοποίησης αυτών στην επόμενη διετία, βάσει συγκεκριμένου…
Διαβάστε περισσότερα...