Πρόσκληση του Συλλόγου Ηπειρωτών Δήμου Μετεώρων “ΑΠΕΙΡΩΤΑΝ”
Το Δ.Σ του Συλλόγου Ηπειρωτών Δήμου Μετεώρων << ΑΠΕΙΡΩΤΑΝ>> προσκαλεί τα ιδρυτικά μέλη, τους Ηπειρώτες/σες καθώς και τους φίλους αυτών, το Σάββατο στις 8 Ιουνίου και ώρα 18:00-21:00 να προσέλθουν στην αίθουσα Νίτσα Λιάπη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμπάκας, όπου και θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των νέων μελών.
Θα ήταν ιδιαίτερη…
Διαβάστε περισσότερα...