Στην φιλική enduroβόλτα στο Βελβεντό μέλη της Μοτοσικλετιστικής Λέσχης Καλαμπάκας
Την Κυριακή 3 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η 1η φιλική Enduro βόλτα στο Βελβεντό Κοζάνης με την συμμετοχή μελών της Μοτοσυκλετιστικής Λέσχης Καλαμπάκας.
Διαβάστε περισσότερα...