Στην Καλαμπάκα βρέθηκε για ακόμη μια χρονιά την Καθαρά Δευτέρα η Γενική Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδας κα. Πόπη Γερακούδη.
Δεν θα μπορούσε να λείψει η Αύρα Καλαμπάκας από την Καθαρά Δευτέρα καθώς οι άνθρωποι του Πολιτιστικού Συλλόγου Συνεχίζουν να εφαρμόζουν το έθιμο στο χωριό τους.