Στην Ελλάδα το θέμα της καύσης νεκρών τέθηκε για πρώτη φορά το 1987. Στη Γαλλία η αποτέφρωση νεκρών επιτράπηκε το 1789 και ρυθμίστηκε πληρέστερα το 1887.
Επιστολή προς τον αρμόδιο υπουργό απέστειλε ο βουλευτής του νομού μας κ. Ταμήλος ο οποίος ζητά την χορήγηση παράτασης στην ρύθμιση χρεών προς τους Δήμους.