Με απόλυτη επιτυχία και τις καλύτερες εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η υπέροχη εκδρομή που διοργάνωσε ο Σύλλογός μας, «Το Γεφύρι», με προορισμό τον μαγευτικό Αχέροντα, την πανέμορφη Πάργα και την ιστορική Πρέβεζα!
Το Διοικητικό Συμβούλιο αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις πιο θερμές του ευχαριστίες:
Σε όλο τον κόσμο που μας τίμησε με τη συμμετοχή του, γεμίζοντας την εκδρομή μας με χαμόγελα, θετική ενέργεια και υπέροχες κοινές στιγμές. Η δική σας στήριξη είναι η δύναμή μας για να συνεχίσουμε!
Στο τουριστικό γραφείο του Νεκτάριου Τσάτσιου για την άψογη συνεργασία, τον επαγγελματισμό και την εξαιρετική οργάνωση.
Στον οδηγό μας, Βασίλη Χύτα, για την απόλυτα ασφαλή, άνετη και συνεπή μεταφορά μας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες όμορφες εξορμήσεις του Συλλόγου μας!
Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Σαρακίνας «Το Γεφύρι»






