Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδρομή του Συλλόγου Σαρακίνας – Ευχαριστήριο

0 53

​Με απόλυτη επιτυχία και τις καλύτερες εντυπώσεις ολοκληρώθηκε η υπέροχη εκδρομή που διοργάνωσε ο Σύλλογός μας, «Το Γεφύρι», με προορισμό τον μαγευτικό Αχέροντα, την πανέμορφη Πάργα και την ιστορική Πρέβεζα!

​Το Διοικητικό Συμβούλιο αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις πιο θερμές του ευχαριστίες:

​Σε όλο τον κόσμο που μας τίμησε με τη συμμετοχή του, γεμίζοντας την εκδρομή μας με χαμόγελα, θετική ενέργεια και υπέροχες κοινές στιγμές. Η δική σας στήριξη είναι η δύναμή μας για να συνεχίσουμε!

​Στο τουριστικό γραφείο του Νεκτάριου Τσάτσιου για την άψογη συνεργασία, τον επαγγελματισμό και την εξαιρετική οργάνωση.

​Στον οδηγό μας, Βασίλη Χύτα, για την απόλυτα ασφαλή, άνετη και συνεπή μεταφορά μας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

​Σας ευχαριστούμε από καρδιάς και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τις επόμενες όμορφες εξορμήσεις του Συλλόγου μας!

​Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Σαρακίνας «Το Γεφύρι»

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Litespeed Greek Web Hosting by NetSpace.gr