Ξεκινά το στοχευμένο πρόγραμμα της Περιφέρειας για την επανατοποθέτηση του τουρισμού στη Θεσσαλία

1 460

Το αναδιαμορωμένο, λόγω της πανδημίας, πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας, – προϊόν διαβούλευσης με τους επαγγελματίες του  κλάδου-, το  ενημερωτικό βίντεο ασφαλούς διαμονής με τα υγειονομικά πρωτόκολλα που εφαρμόζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στην περιοχή και τα νέα στοχευμένα, μικρής διάρκειας σποτ της Περιφέρειας για τα social media, παρουσιάστηκαν στο  ειδικό Περιφερειακό Συμβούλιο που συνεδρίασε με αποκλειστικό θέμα την  επανεκκίνηση του τουρισμού στη Θεσσαλία, με τη συμμετοχή  και του καθηγητή  Υγιεινής και Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, μέλους της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για τον covid-19  Χρήστου Χατζηχριστοδούλου.

Η λεπτή ισορροπία μεταξύ ζωής και αγοράς

«Ο τουρισμός φέτος δέχεται ένα απρόσμενα μεγάλο πλήγμα. Υπάρχει μια λεπτή ισορροπία μεταξύ της ζωής και της αγοράς» τόνισε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Η χώρα  βγήκε ενισχυμένη από τη αποτελεσματική διαχείριση της κρίσης και δημιούργησε ένα ασφαλές περιβάλλον που μεταφράζεται σε αύξηση της ελκυσιμότητας. Φέτος  που το καλοκαίρι είναι διαφορετικό «Μένουμε Ελλάδα», «Μένουμε Θεσσαλία». Στηρίζουμε τους δικούς μας ανθρώπους,  ενώνουμε τις δυνάμεις μας και επενδύουμε στην εθνική μας αυτογνωσία,  με επισκέψεις στα Μουσεία, σε ιστορικούς χώρους, σε θρησκευτικά μνημεία, στη φύση. Αυτή η επένδυση θα μας κάνει πιο δυνατούς, πιο επικοινωνιακούς ώστε να προβάλλουμε  πειστικότερα  τη χώρα μας. Στέλνουμε παντού το μήνυμα ότι η  Ελλάδα είναι μια ασφαλής υγειονομικά χώρα και  η Περιφέρεια Θεσσαλίας  ένας ασφαλής προορισμός. Έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία: το βραβευμένο marketing plan My Thessaly,  που οδήγησε σε καταγεγραμμένη αύξηση της επισκεψιμότητας και της απασχόλησης. Βραβευμένες καινοτόμες προσπάθειες όπως ο καταδυτικός τουρισμός και οι ενάλιες επισκέψιμες αρχαιότητες  με το αρχαιότερο ναυάγιο στον κόσμο που μπορεί άνθρωπος να επισκεφτεί, το  ναυάγιο της Περιστέρας,  να ανοίγει για το κοινό στις 3  Αυγούστου. Και τα υπόλοιπα ναυάγια που αναδεικνύουμε στον Παγασητικό, τον Πάνορμο Σκοπέλου, τη Μιτζέλα και την Αλόννησο.  Με δύο  Κέντρα Ενημέρωσης στη στεριά – σε Μιτζέλα και Αλόννησο- και με το σύστημα υποβρυχίων καμερών NOUS (nous.com.gr) που επιτρέπει την παρακολούθηση του βυθού στην Περιστέρα σε χρόνο real time.  Θεματικός τουρισμός στην πράξη είναι και η ανάπτυξη του birdwatching,  της ορνιθοπαρατήρησης στην λίμνη Κάρλα που φέτος τιμήθηκε  με το βραβείο Αρχιτεκτονικής Τοπίου από την Ευρώπη. Πήραμε δύο  Τourism Awards φέτος, για τη διασύνδεση των πολιτιστικών μνημείων  της Θεσσαλίας και την  καινοτόμα τακτική προβολής των Υποβρυχίων Μουσείων και των προορισμών της Περιφέρειας με τα γυαλιά εικονικής πραγματικότητας VR Video 360.

Η καμπάνια των τελευταίων χρόνων στα Βαλκάνια αποδίδει. Επενδύσαμε και επενδύσουμε στον οδικό τουρισμό, τον τουρισμό του ενός ντεπόζιτου. Το μεγαλύτερό όπλο μας φέτος είναι η ασφάλεια: στις θάλασσες, τους δρόμους, στη διαμονή, τη διατροφή, τη δημόσια υγεία» πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.

Ο κ. Χατζηχριστοδούλου

«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας» είπε ο καθηγητής  Χατζηχριστοδούλου «αναδείχτηκε σε Περιφέρεια- πρότυπο στη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης. Ευχαριστώ τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή και όλους όσοι συνεργαστήκαμε ακούραστα  και αποτελεσματικά αυτό το δύσκολο διάστημα. Καταφέραμε και  αξιοποιήσαμε τις δικές μας, τοπικές  δυνάμεις για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Τα καταφέραμε σχεδόν μόνοι μας και αυτό αναγνωρίζεται. Πήραμε τα εύσημα  από το Υπουργείο Υγείας  και τον καθηγητή Τσιόδρα. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι πρωτοπόρος, γιατί στάθηκε μόνη της στα πόδια της στο θέμα της δημόσιας υγείας».

Ο καθηγητής παρουσίασε το σχεδιασμό του Υπουργείου Υγείας που περιλαμβάνει ειδικά ερωτηματολόγια για τους επισκέπτες προτού περάσουν τα σύνορα, παραμετροποίηση κινδύνου ανάλογα με τη χώρα προέλευσης, την ηλικία και το φύλο του επισκέπτη, στοχευμένους ελέγχους αφού περάσουν τα σύνορα, υγειονομική ενίσχυση των νησιωτικών προορισμών κ.α. Ο τουρισμός φέτος είναι ένα δύσκολο στοίχημα για τις  υγειονομικές αρχές. Έγινε σωστή προετοιμασία και θεωρώ ότι θα τα καταφέρουμε. Τα μηνύματα είναι αισιόδοξα. Πρέπει και εμείς όμως να είμαστε σοβαροί και να  μην εφησυχάζουμε για να μην έχουμε ντόπια κρούσματα» είπε ο κ. Χατζηχριστοδούλου.

 

Αναδιαμόρφωση στόχων

Όπως ανέφερε  ο  εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας Γιάννης Μπουτίνας «ο τουρισμός παγκοσμίως ζει πρωτόγνωρες καταστάσεις: Αεροδρόμια κλειστά, σύνορα κλειστά, τουριστικές επιχειρήσεις κλειστές, λόγω της πανδημίας. Συμπέρασμα, δεν υπάρχει τουριστικό προϊόν πουθενά σε όλο τον κόσμο. Η επιλογή για την Περιφέρεια Θεσσαλίας ήταν ή να μείνει σε μια γενική απραξία ή να βρει και να στοχεύσει πιθανές αγορές που θα εκκινούσαν  πρώτες. Κάναμε τη δεύτερη,  δύσκολη επιλογή και  άμεσα πήραμε αποφάσεις με  πίεση προς κάθε  κατεύθυνση για στήριξη  επιχειρήσεων και εργαζομένων,  ταχεία αναδιαμόρφωση στόχων και  νέα στόχευση αγορών.

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας στοχεύει:

– στον εσωτερικό τουρισμό

-τον οδικό μεμονωμένο τουρισμό και

-τον ποιοτικό θεματικό τουρισμό

«Πάμε σε μια πολύ γρήγορη καμπάνια για να πάρουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα σε μια αγορά αβέβαιη, που μπορεί ανά πάσα στιγμή να ξανακλείσει» τόνισε ο κ. Μπουτίνας.

Το  πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας που ξεκινά άμεσα περιλαμβάνει: 

-Προβολή σε θεματικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα Σερβίας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας

-Προβολή σε θεματικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα Ελλάδας και στα αστικά λεωφορεία της Αττικής

-Αναπαραγωγή video στα πλοία της γραμμής για Σποράδες

-Συμμετοχή σε προβολή σε τηλεοπτικά και ηλεκτρονικά μέσα Βελιγραδίου, Σόφιας, Βουκουρεστίου και Μόσχας

-Παραγωγή βίντεο 30-45 ΄ και προώθηση σε κοινωνικά δίκτυα (social media) και σε ηλεκτρονικά μέσα

– Τα νέα σχέδια περιλαμβάνουν ακόμη, ανάλογα με τις υγειονομικές συνθήκες:

-προβολή σε Γερμανία σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα

-roadtrips

-ενεργοποίηση συμφώνων συνεργασίας με Ρωσία

-ειδική προώθηση του υποβρύχιου μουσείου στο ναυάγιο της Περιστέρας στην Αλόννησο και

-αναζήτηση νέων εμπειριών σε γνωστούς τουριστικούς προορισμούς.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

  1. ΟΧΙάς λέει

    Αντί να προσέχουμε περισσότερο από όσο μας υποχρεώνουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα, συμβαίνει το αντίθετο. Μια βόλτα και θα διαπιστώσετε το τι συμβαίνει. Το σποτ δεν αποτελεί προτροπή η οποία θα μετουσιωθεί και σε επιτόπου μετάβαση στο ελληνικό καλοκαίρι, ποντάρει στην υγειονομική ασφάλεια και την οργάνωση περιορισμού της μετάδοσης του ιού. Θυμίζει καραντίνα. Λείπει ο ήλιος, ο ουρανός. Χρόνια τώρα «τρέχετε» σε ευρωπαϊκές εκθέσεις. Τα δελτία τύπου τα ίδια μεγάλη επιτυχία, είχαμε επαφές (πάντα αόριστα και γενικά). Εσείς μας λέγατε για ευρωπαίους τουρίστες και ευτυχώς έρχονταν Ασιάτες! Στη πραγματικότητα αν δεν έλθουν τουρίστες φέτος δεν θα φταίει, ασφαλώς, το σποτάκι ούτε εσείς. Η τακτική σας του “ότι κάτσει” και «όποιος τσιμπήσει» συνεχίζετε! Κανείς δεν πρόκειται άλλωστε να σας ζητήσει τα ρέστα. Απλά γιατί οι ενασχολούμενοι με τον τουρισμό δεν πληρώνουν μια για όλα τα παραπάνω.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.