Προχωρά η περιφερειακή της Καλαμπάκας

Στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Τρικάλων βρίσκεται η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου της Περιφερειακής Καλαμπάκας. Η συγκεκριμένη μελέτη θα αποσταλεί στην Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΥΠΕΧΩΔΕ για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη συνέχιση του έργου.

kalabaka.olh.JPG
0 120

Στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Τρικάλων βρίσκεται η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου της Περιφερειακής Καλαμπάκας. Η συγκεκριμένη μελέτη θα αποσταλεί στην Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΥΠΕΧΩΔΕ για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη συνέχιση του έργου. Στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Τρικάλων βρίσκεται η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου της Περιφερειακής Καλαμπάκας. Η συγκεκριμένη μελέτη θα αποσταλεί στην Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος του ΥΠΕΧΩΔΕ για την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη συνέχιση του έργου.
Το υπό μελέτη οδικό έργο διέρχεται νοτιοδυτικά του εγκεκριμένου Σχεδίου Πόλεως της Καλαμπάκας, με διεύθυνση ανατολή – δύση, κινούμενο παράλληλα σχεδόν μεταξύ της εγκεκριμένης επέκτασης του σχεδίου πόλεως και της προτεινόμενης Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής «Καλαμπάκα -Ιωάννινα».
Αρχικά, ένα χιλιόμετρο πριν την είσοδο στην πόλη της Καλαμπάκας, η χάραξη κινείται επί της αναβαθμιζόμενης Ε.Ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας και αμέσως μετά τον προτεινόμενο Ανισόπεδο Κόμβο Καλαμπάκας εκτρέπεται με κατεύθυνση νοτιοδυτική περιμετρικά του εγκεκριμένου Σχεδίου Πόλεως, παρακάμπτοντας τον οικιστικό ιστό.
Μετά την παράκαμψη της πόλης της Καλαμπάκας διασταυρώνει ισόπεδα την κάθετη οδό Καλαμπάκα – Διάβα – Κρύα Βρύση και καταλήγει στην υφιστάμενη Ε.Ο. προς Ιωάννινα.
Σχετίζεται άμεσα
Η προτεινόμενη Περιφερειακή οδός συσχετίζεται άμεσα με την Ε.Ο. Τρικάλων – Καλαμπάκας – Ιωαννίνων, η οποία αναβαθμίζεται και με την Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή «Καλαμπάκα – Ιωάννινα». Σε απόσταση που κυμαίνεται μεταξύ 260 m και 920 m, νοτίως της προτεινόμενης οδού προβλέπεται να διέλθει ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 (η κατασκευή του έργου έχει ήδη δημοπρατηθεί).
Με την Απόφαση της ΕΥΠΕ εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για το έργο της Βελτίωσης της Εθνικής Οδού Τρικάλων – Καλαμπάκας. Το έργο αυτό αφορά τη βελτίωση της Εθνικής Οδού Τρικάλων – Καλαμπάκας από την διασταύρωση Ράξας έως την είσοδο της πόλης της Καλαμπάκας μήκους 13.510 m περίπου, με πλάτος ασφαλτοτάπητα 13,70 m. Επίσης περιλαμβάνει την κατασκευή παράπλευρων και κάθετων δρόμων εκατέρωθεν
της παραπάνω οδού συνολικού μήκους 32.130 m περίπου και την κατασκευή νέας γέφυρας στη Χ.Θ. 9+035, καθώς και επιμέρους τεχνικών έργων.
Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή
Η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα στο τμήμα Καλαμπάκα – Ιωάννινα έχει μήκος 81.387 m. Πρόκειται για νέα κανονική μονή σιδηροδρομική γραμμή εύρους 1,453 m, η οποία προβλέπεται μελλοντικά να είναι ηλεκτροκινούμενη. Αρχή του τμήματος είναι η Χ.Θ. 72+281,91 της υφιστάμενης Σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος -Καλαμπάκα, ενώ το τέλος του τμήματος συμπίπτει με τη Χ.Θ. 68+375,41, που αποτελεί το τέλος του σιδηροδρομικού τμήματος Ηγουμενίτσα – Ιωάννινα.
Στην περιοχή της Καλαμπάκας η Σιδηροδρομική Γραμμή τοποθετείται σχεδόν παράλληλα και σε μικρή απόσταση από την προωθούμενη σε κατασκευή χάραξη του αυτοκινητόδρομου Ε65. Ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Καλαμπάκας αποτελεί καταρχήν επιβατικό Σιδηροδρομικό Σταθμό, αλλά μελλοντικά έχει προβλεφθεί και η εξυπηρέτηση του μεταφορικού έργου των εμπορευματικών συρμών, η οποία αρχικά θα προβλέπεται να γίνεται από τον υπάρχοντα Σιδηροδρομικό Σταθμό εντός της πόλης της Καλαμπάκας.

πηγή Η ΕΡΕΥΝΑ

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.