Παράδειγμα τα Τρίκαλα στα ευρυζωνικά δίκτυα

Σημαντικές, ως προς το θεωρητικό μέρος τουλάχιστον, είναι οι εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών για τη δημιουργία υποδομών εγκατάστασης γρήγορων ευρυζωνικών συνδέσεων (ADSL) που θα προσφέρουν υψηλότερες ταχύτητες πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

pc.jpg
0 124

Σημαντικές, ως προς το θεωρητικό μέρος τουλάχιστον, είναι οι εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών για τη δημιουργία υποδομών εγκατάστασης γρήγορων ευρυζωνικών συνδέσεων (ADSL) που θα προσφέρουν υψηλότερες ταχύτητες πρόσβασης στο Διαδίκτυο. Σημαντικές, ως προς το θεωρητικό μέρος τουλάχιστον, είναι οι εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών για τη δημιουργία υποδομών εγκατάστασης γρήγορων ευρυζωνικών συνδέσεων (ADSL) που θα προσφέρουν υψηλότερες ταχύτητες πρόσβασης στο Διαδίκτυο.

Πρόκειται για τις γνωστές οπτικές ίνες που το υπουργείο σχεδιάζει να εγκατασταθούν σε μεγάλες πόλεις της χώρας, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και τα Τρίκαλα που ούτως ή άλλως διαθέτουν μια υποδομή στις νέες τεχνολογίες μέσα από τις εφαρμογές του e-Trikala.
Οι ταχύτητες θα είναι έως και τέσσερις φορές γρηγορότερες, ενώ το δίκτυο των οπτικών ινών θα καλύψει 2 εκατομμύρια νοικοκυριά, επιχειρήσεις και καταστήματα.
Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 2,1 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 700 εκατ. ευρώ θα προέρχονται από κρατική επιχορήγηση και τα υπόλοιπα 1,4 δις. ευρώ θα πρέπει να δοθούν από ιδιώτη.
Το υπουργείο φιλοδοξεί ότι το έργο θα προσελκύσει επενδυτές με τη διαδικασία των ΣΔΙΤ, καθώς η χρήση των νέων υπηρεσιών στην τηλεπικοινωνία θα είναι εμπορική που σημαίνει ότι οι πολίτες θα καταβάλλουν τέλη για την παροχή τους. Εκτός από την ταχύτερη πρόσβαση στο Ιντερνετ θα δίνεται η δυνατότητα μετάδοσης τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής ευκρίνειας, τηλεδιασκέψεις κλπ.
Βέβαια εμείς οι Τρικαλινοί τα έχουμε ακούσει όλα αυτά εδώ και δυο χρόνια, όταν ο δήμος Τρικκαίων ξεκίνησε τις εφαρμογές των νέων τεχνολογιών μέσα από τη δημιουργία της ηλεκτρονικής πόλης.
Κληθείς να σχολιάσει το σχεδιασμό του υπουργείου για τα ευρυζωνικά δίκτυα, ο υπεύθυνος του e-Trikala, Οδ. Ράπτης τόνισε πως πρόκειται για ένα πρωτοπόρο και φιλόδοξο σχέδιο που θα συμβάλει στη δημιουργία υποδομών ουσίας για την χώρα μας.
Ωστόσο διατηρεί τις επιφυλάξεις του κατά πόσο θα βρεθεί ιδιώτης επενδυτής να βάλει ποσό 1,5 δις. ευρώ όταν στην Ελλάδα υπάρχει μικρή γνώση των ευρυζωνικών οπότε και μικρό ενδιαφέρον για το κοινό.
Ο κ. Ράπτης θεωρεί ότι θα πρέπει να περάσει λίγος χρόνος ακόμα ώστε οι πολίτες να συνειδητοποιήσουν την αξία της χρήσης των ευρυζωνικών υπηρεσιών που θα τους διευκολύνουν στην δουλειά και στην καθημερινότητά τους.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.