Η εκδρομή της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου στην Ιταλία

Όπως είχαμε αναφέρει πριν λίγες ημέρες το Γενικό Λύκειο Καλαμπάκας και συγκεκριμένα η Γ’ Τάξη πραγματοποίησε την 6ήμερη εκδρομή της στην γειτονική μας χώρα, Ιταλία. Μια ξεχωριστή επιλογή και διαφορετική για τα δεδομένα αυτού του είδους των εκδρομών, για τα σχολεία της Καλαμπάκας. Συλλέξαμε φωτογραφικό υλικό, ένα σύντομο οδοιπορικό και δείτε πως περάσανε οι φίλοι μας.

0 304

""Κυριακή 6/4/08, ώρα τρεις το μεσημέρι όλοι οι μαθητές της Γ Λυκείου ήμασταν συγκεντρωμένοι (για πρώτη φορά στην ώρα μας) στο σχολείο για να ξεκινήσει η 6ήμερη εκδρομή μας που ονειρευόμασταν όλη τη χρονιά. Δύο λεωφορεία, έξι συνοδοί καθηγητές και ο Ελληνο-ιταλός συνοδός Εμιλιάνο μας περίμεναν εκεί. Ξεκινήσαμε αμέσως κ φτάσαμε στην Ηγουμενίτσα αργά το βράδυ. Επιβιβαστήκαμε στο πλοίο όπου μαθητές και καθηγητές χορεύαμε μέχρι αργά. Δευτέρα πρωί φτάσαμε στο Bari και επόμενη στάση μας ήταν η Πομπηία. Μας ξενάγησαν στον ευρύτερο αρχαιολογικό χώρο και αργά το βράδυ φτάσαμε επιτέλους στην «αιώνια πόλη», τη Ρώμη. Ξεκουραστήκαμε και το επόμενο πρωί επισκεφτήκαμε το ιστορικό κέντρο της Ρώμης, την Αυτοκρατορική Αγορά, το Κολοσσαίο, το Πάνθεον, την Piazza di Spagna, το Καπιτώλιο και φυσικά την ξακουστή Fontana di Trevi, κάνοντας ο καθένας τη δική του ευχή. Το απόγευμα έγινε η απαραίτητη βόλτα στα μαγαζιά της Ρώμης και φυσικά δοκιμάσαμε την ιταλική κουζίνα . Το βράδυ είχαμε νυχτερινή διασκέδαση  «αλά  ιταλικά», δηλαδή νωρίς για ύπνο αλλά εμείς ως γνήσιοι Έλληνες  το συνεχίσαμε στα δωμάτια του ξενοδοχείου. Τετάρτη πρωί επισκεφτήκαμε το Βατικανό και εκεί είδαμε κ τον πάπα που μιλούσε στο πλήθος. Νωρίς το απόγευμα κάναμε μια μικρή στάση στην πανέμορφη Σιένα και συνεχίσαμε για το ξενοδοχείο λίγο έξω απ΄ τη Φλωρεντία. Την άλλη μέρα ξεναγηθήκαμε στη Φλωρεντία(Piazza della Signoria, Ponte Vecchio).  Το μεσημεράκι δυστυχώς άρχισε η αντίστροφη μέτρηση του ταξιδιού. Μπολόνια-Ρίμινι-Ανκόνα και επιβίβαση στο πλοίο για το ταξίδι της επιστροφής. Τότε συνειδητοποιήσαμε ότι η εκδρομή έφτανε στο τέλος της γι’ αυτό και φροντίσαμε να διασκεδάσουμε με περισσότερη ένταση. Αποβιβαστήκαμε στην Ηγουμενίτσα την Παρασκευή το πρωί και μετά από μια στάση στο Μέτσοβο φτάσαμε στην Καλαμπάκα ζαλισμένοι, εξαντλημένοι και άυπνοι αλλά κατά τα άλλα χαρούμενοι, ενθουσιασμένοι και γεμάτοι εμπειρίες απ’ το υπέροχο ταξίδι μας στην Ιταλία.""

Ευχαριστούμε την φίλη μας Στεφανία για την όμορφη περιγραφή. "Σαν να είμασταν μαζί σας"… έχουμε να πούμε.

σ.σ Εαν υπάρχουν και άλλες φωτογραφίες και θέλετε να δημοσιευτουν παρακαλούμε να μας  τις δώσετε..
{gallery}Ekdiloseis/Ekdromi_Italia{/gallery}

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.