Εκδρομή της Β’ Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων

Τις εντυπώσεις από την εκδρομή της Β’ τάξης του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων θέλησε να μοιραστεί με όλους εσάς η φίλη μας και μέλος του kalabakacity.gr "tsofi". Μας περιγράφει εν συντομία την εκδρομή της τάξης της στην Αθήνα και ποιες οι εντυπώσεις από εκεί. Ευχαριστούμε πολύ και πάμε να διαβάσουμε το κείμενο όπως μας εστάλη.

0 346

"Η φετινή τριήμερη εκδρομή της Β Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Τρικάλων έμελε να είναι από την αρχή μια αξέχαστη ανάμνηση για όλους μας.Ξεκινήσαμε λοιπόν την Παρασκευή το πρωί από το χώρο του σχολείου. Το μεσημέρι φτάσαμε στην Αθήνα. Η πρώτη μας επίσκεψη ήταν το Πλανητάριο όπου εκεί παρακολουθήσαμε μια πολύ ωραία παράσταση "το βίαιο σύμπαν".

Μετά αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο που θα μέναμε. Το  βράδυ ετοιμαστήκαμε για τη βραδινή έξοδο ώστε να δούμε από κοντά τη νύχτα της Αθήνας. Πήγαμε λοιπόν στη μουσική σκηνή "Αυλαία" όπου ακούσαμε ένα διαφορετικό είδος μουσικής που διέφερε πολύ από τα τραγούδια που συνηθίζονται στα μουσικά σχήματα της Αθήνας.

Η επομένη μέρα κατέληξε να είναι ένας μεγάλος περίπατος από την Ακρόπολη, στο Μοναστηράκι, από εκεί στο Θησείο και έπειτα στο κέντρο της πόλης  καθώς και στο Σύνταγμα. Η δεύτερη και τελευταία βραδινή έξοδος της εκδρομής μας ήταν σε ένα θέατρο των Εξαρχείων, όπου παρακολουθήσαμε την παράσταση "ένας Αμερικανός στο κεφάλι".

Η μέρα της αναχώρησης ξεκίνησε με μια εκδρομή στο Σούνιο και στον ναό του Απόλλωνα. Ύστερα, πριν την επιστροφή για Τρίκαλα περάσαμε μια βόλτα από το Λαύριο.Έκτος από το συμβάν με τον 15χρονο Αλέξη που μας συγκλόνισε εκείνο το βράδυ, οι εντυπώσεις ήταν πολύ καλές. Και όπως είπα και πριν…οι αναμνήσεις αξέχαστες.

Αυτή η εκδρομή για εμάς ήταν μια καλή δόση αέρα ανανέωσης, για μια νέα αρχή στην καθημερινότητα…!"

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.