Δύο ζεύγη τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκας-Παλαιοφαρσάλου καταργούνται μέχρι τέλος Αυγούστου

Νέες περικοπές τοπικών δρομολογίων καταγγέλλει με χθεσινή του παρέμβαση ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων κ. Γιώργος Κρανιάς. Όπως αναφέρει «από αυτό το Σάββατο και μέχρι τις 31 Αυγούστου καταργούνται τα δύο ζεύγη των τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκας-Παλαιοφαρσάλου».

Δύο ζεύγη τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκας-Παλαιοφαρσάλου καταργούνται μέχρι τέλος Αυγούστου
0 252

Νέες περικοπές τοπικών δρομολογίων καταγγέλλει με χθεσινή του παρέμβαση ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων κ. Γιώργος Κρανιάς. Όπως αναφέρει «από αυτό το Σάββατο και μέχρι τις 31 Αυγούστου καταργούνται τα δύο ζεύγη των τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκας-Παλαιοφαρσάλου».

Νέες περικοπές τοπικών δρομολογίων καταγγέλλει με χθεσινή του παρέμβαση ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων κ. Γιώργος Κρανιάς. Όπως αναφέρει «από αυτό το Σάββατο και μέχρι τις 31 Αυγούστου καταργούνται τα δύο ζεύγη των τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκας-Παλαιοφαρσάλου». Αναφέρει επίσης ότι «πριν δύο δύο χρόνια ακριβώς είχαν με τον ίδιο τρόπο καταργηθεί και άλλα δύο ζεύγη δρομολογίων που υπήρχαν έως τότε, χωρίς ποτέ να επανέλθουν.

Το ίδιο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα γίνει και εφέτος. Έτσι μέσα σε μία διετία καταργή- θηκαν τέσσερα ζεύγη, δηλα- δή οκτώ συνολικά δρομολόγια στη Δυτική Θεσσαλία. Απομένουν προς το παρόν στη θέση τους τα απευθείας δρομολόγια και ένα μόνο ανταποκρι- νόμενο, τα οποία όμως κινδυνεύουν άμεσα και αυτά με συρρίκνωση. Και όλα αυτά υποτίθεται ότι γίνονται για να μειωθεί το έλλειμμα του ΟΣΕ.

Η συρρίκνωση όμως των δρομο- λογίων, μόνο πτώση στα έσοδα θα φέρει, ενώ και ο παροπλισμός των εργαζομένων στα σπίτια τους, έστω και με μικρότερες απολαβές, θα συνεχίσει να αυξάνει τα ελλείμματα».

Ο κ. Κρανιάς συμπληρώνει ότι «η γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπά- κα εκσυγχρονίστηκε πρόσφατα και η δυτική Θεσσαλία επικοινωνεί πια σιδηροδρομικά σε πολύ μικρούς χρό- νους με τον κεντρικό άξονα. Αυτός ο εκσυγχρονισμός είχε σαν συνέπεια τα απευθείας δρομολόγια προς Αθή- να και Θεσσαλονίκη να εμφανίζουν υπερπληρότητες και να μην δύνανται πλέον να ικανοποιήσουν τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση.

Με πρόχειρους υπολογισμούς μόνο τα τρία απευθείας ζεύγη δρο- μολογίων αποφέρουν στον ΟΣΕ περίπου 5.000.000 ευρώ το χρόνο, ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο. Το ποσό αυτό θα μπορούσε και να διπλασιαστεί ακόμα, αν ο ΟΣΕ ήταν σε θέση να καλύψει τη ζήτηση τα Σαβ- βατοκύριακα και τις αργίες και έκανε και έναν στοιχειώδη εξορθολογισμό των τιμών των εισιτηρίων του. Έτσι λοιπόν θα περιμέναμε από τον ΟΣΕ να αυξήσει των αριθμό των απευθείας προς Αθήνα και Θεσσα- λονίκη δρομολογίων του και τότε ας προχωρούσε και σε κατάργηση των με μικρή κίνηση ανταποκρινό- μενων».

Καταλήγοντας υποστηρίζει ότι «το να θέλει η κυβέρνηση να βάλει τους ιδιώτες στο σιδηρόδρομο, ίσως είναι για πολλούς θεμιτό. Δεν είναι όμως για κανέναν και σε καμία περίπτωση θεμιτό, αυτό να επιχειρείται να γίνει με την καταστροφή του κρατικού σι- δηροδρομικού μεταφορέα μας».

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.